Wydawcą
portalu jest:
Znajdz
Na radarze
Z Misją
Do kawy
Wydarzenia
Kampanie
MENU
Kampanie
Wydarzenia
Do kawy
Z Misją
Na radarze
Wydawcą
portalu jest:
Kampanie
Wydarzenia
Do kawy
Z Misją
Na radarze
Społeczne pomruki Lwa. Kampanie nagrodzone na festiwalu w Cannes
NA RADARZE ────── 26.06.2013
Piłka jest okrągła, nerki są dwie
Kolejny przykład na to, że zamiast billboardów, nachalnych reklam i gigantycznych logotypów lepiej zrobić coś naprawdę pożytecznego i angażującego. Bo czy można lepiej wyrazić przywiązanie do klubu piłkarskiego niż nosić w portfelu klubową kartę, będącą deklaracją woli oddania narządów do...
czytaj
NA RADARZE ────── 17.05.2017
241.095 imion
Mocna, dająca odbiorcom niecodzienne doświadczenia kampania. 720,000 osobom w 23 krajach wręczono gazetę The Daily Abuse. Na 48 stronach tego wydawnictw, wyglądającego z pozoru jak tradycyjny dziennik, umieszczono imiona 241.095 dzieci, które były poprzedniego dnia ofiarami przemocy. Każdy artykuł zaczynała...
czytaj
NA RADARZE ────── 17.05.2017
Mrówki manifestują
Przyrodniczy insight w reklamie społecznej. Coś czego jeszcze nie było – przekonują twórcy z agencji BBDO. Fakt, pół miliona mrówek paradujących z minitransparentami wyciętymi z liści to pomysł tak prosty i elegancki, że zasadne wydaje się postawienie pytania – jak...
czytaj
NA RADARZE ────── 17.05.2017
Meet the Superhumans
Wprawdzie komercyjny, ale z silnym społecznym przesłaniem – spot „Meet the Superhumans” zdobył Grand Prix w kategorii Film Craft. Emitowana na antenie brytyjskiej telewizji Channel 4 reklama promowała oglądanie relacji z igrzysk paraolimpijskich przekonując widzów, żeby zapomnieli wszystko co wiedzą...
czytaj
NA RADARZE ────── 17.05.2017
Krok w tył, dwa kroki do przodu
Wielu Filipińczyków nie stać nawet na zakup najtańszego czytnika e-booków, czy tabletu. Większość posiada jednak tradycyjny low-endowy telefon komórkowy. DM9 – operator sieci komórkowej postanowił zrobić technologiczny krok w tył, by poziom edukacji dzieci zrobił dwa kroki do przodu. Wspólnie...
czytaj
NA RADARZE ────── 17.05.2017
Ośmieszeni politycy wzięli się do pracy – Selekcje
Jekaterynburg jest 4. co do wielkości miastem w Rosji pod względem liczebności mieszkańców i jednym z ostatnich pod względem jakości dróg miejskich. Politycy co roku obiecywali poprawę i na tym się kończyło. Aktywiści z serwisu Ura.ru, lokalnej agencji informacyjnej powiedzieli...
czytaj
NA RADARZE ────── 17.05.2017
Rusza wytwórnia muzyczna Rak’n’Roll Records – Selekcje
Polskie agencje reklamowe wysłały do Cannes 144 zgłoszenia, ale przez jury zauważone zostały zaledwie 2 kampanie. Jedną z nich jest „Rak’n’Roll Records”, którą dla Fundacji Rak'n'Roll przygotowała agencja 180heartbeats + Jung von Matt. Przyznano jej 2 statuetki w kategorii kategorii...
czytaj
NA RADARZE ────── 17.05.2017
Policyjny portrecista rysuje piękno – Selekcje II
Kampania komercyjna, wizerunkowa, za to z pożytecznym, społecznym przekazem. Marka Dove od dawna realizuje strategię komunikacji opartą na odkrywaniu i promowaniu prawdziwej kobiecości, zamiast współczesnego, nieskazitelnego ideału piękna. Na tegorocznym festiwalu w Cannes otrzymała natomiast Grand Prix w kategorii Titanium...
czytaj
NA RADARZE ────── 17.05.2017
Zjeść tubkę kleju, zaprosić do domu mordercę – Selekcje
Zjeść tubkę kleju, zaprosić do domu mordercę, zostać obsypanym Lwami w Cannes. Może trudno w to uwierzyć, ale świat oszalał na punkcie spotu, który edukuje jak zachować bezpieczeństwo na stacji metra. Temat z pozoru czerstwy, ale firma Metro Trains obsługująca...
czytaj
NA RADARZE ────── 17.05.2017
Tysiące igieł powbijanych w skórę – Selekcje
Na łamach kampaniespołeczne.pl niejednokrotnie krytykowaliśmy organizację PETA za jawny seksizm. Tym razem z przyjemnością informujemy o nagrodzie dla kampanii jej chińskiego oddziału. Na fermach częstą praktyką jest zdzieranie skóry z żywych stworzeń i pozostawianie ich umierających w męczarniach. We współpracy...
czytaj
NA RADARZE ────── 17.05.2017
Mecz na brązowej murawie – Selekcje
Co 4 minuty wycina się w Brazylii obszar lasu wielkości boiska piłkarskiego. Zamiast statystyki WWF wolał jednak pokazać milionom Brazylijczyków realną perspektywę. Oglądający w telewizji mecz kobiecej reprezentacji kraju w piłce nożnej przecierali zapewne oczy widząc jak regulaminowo zielona murawa...
czytaj
Ta strona używa ciasteczek
Rozumiem