logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Selekcje
   ──────  17.05.2017

Społeczne pomruki Lwa. Kampanie nagrodzone na festiwalu w Cannes

Zjeść tubkę kleju, zaprosić do domu mordercę

Your browser does not support the video tag.
9 / 11
  

Zjeść tubkę kleju, zaprosić do domu mordercę, zostać obsypanym Lwami w Cannes. Może trudno w to uwierzyć, ale świat oszalał na punkcie spotu, który edukuje jak zachować bezpieczeństwo na stacji metra. Temat z pozoru czerstwy, ale firma Metro Trains obsługująca komunikację miejską w Melbourne zaufała agencji McCANN MELBOURNE. Animacja „Dumb ways to die” („Głupie sposoby na śmierć”) prezentuje cały przegląd zachowań zasługujących na Nagrodę Darwina. Przekonuje, że szturchanie patykiem niedźwiedzia grizzly, czy ukrywanie się w pralce kończy się niechybną i równie bezsensowną śmiercią co bieganie po torach na stacji metra. Spot narysowany jest prostą, urokliwą kreską, z którą zestawiona jest radosna i spokojna piosenka. Jako jurorzy pominęliśmy fakt, że kampanię tę obejrzało na YouTube 48 mln osób, a milion pobrało aplikację – powiedział Ralph Van Dijk, dyrektor kreacji Eardrum, przewodniczący jury kategorii Radio. Sam pominąłem to, że moje dzieci śpiewają piosenkę z klipu od trzech miesięcy. Ważne jest to, że trzyminutowa piosenka ma fantastyczny, dowcipny tekst, który znakomicie spełnia zadanie, nawołując do zachowania bezpieczeństwa. Kampania zdała test na każdym polu. W chwili publikacji tekstu ilość odtworzeń na Youtube wynosi już ponad 51 mln. Jest to trzecia najchętniej udostępniana reklama w historii. Tylko w USA uzyskała 60 mln dolarów w tzw. ekwiwalencie reklamowym. Piosenka do dziś grana jest przez stacje radiowe na całym świecie. Kampania zagarnęła 5 Grand Prix, 18 złotych, 3 srebrne i 2 brązowe Lwy oraz tytuł najbardziej nagrodzonej kampanii w historii festiwalu. Użytkowników smartfonów i tabletów może zainteresować zabawna aplikacja „Dumb Ways to Die” dostępna na AppStore oraz Google Play.



Więcej o tej kampanii: Tutaj




CZYTAJ TEŻ:


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


  • 13.01.2023

    Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?


  • 12.01.2023

    (Nie) witaj szkoło!


  • 11.01.2023

    Gołąbek pokoju


  • 10.01.2023

    Palisz czy nie palisz


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek