Społeczne pomruki Lwa. Kampanie nagrodzone na festiwalu w Cannes
Rusza wytwórnia muzyczna Rak'n'Roll Records
Polskie agencje reklamowe wysłały do Cannes 144 zgłoszenia, ale przez jury zauważone zostały zaledwie 2 kampanie. Jedną z nich jest „Rak’n’Roll Records”, którą dla Fundacji Rak’n’Roll przygotowała agencja 180heartbeats + Jung von Matt. Przyznano jej 2 statuetki w kategorii kategorii Branded Content and Entertainment – Srebrnego Lwa w podkategorii Best use or integration of music oraz brązowego w ramach Best integrated content campaign. Pracę nad kampanią zapoczątkował prosty insight – życie bez jednej piersi wydaje się niekompletne tak jak muzyka nagrana w mono. Czas przywrócić kobietom po mastektomii doświadczenie stereo. Wytwórnia Rak’n’Roll Records wystartowała 15 października, w Europejskim Dniu Walki z Rakiem piersi. Oferuje darmową muzykę w mono i płatną w stereo. Uzyskane fundusze kierowane są na konto Fundacji Rak’n’Roll. Kampania była już wielokrotne nagradzana na krajowych konkursach reklamowych. Otrzymała m.in. wyróżnienie w kategorii Kampanie organizacji pozarządowych w ramach Konkursu Kampania Społeczna Roku 2012 organizowanego przez portal kampaniespołeczne.pl. Case zgłoszeniowy można obejrzeć na portalu YouTube.
Więcej: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
26.01.2023
Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku
-
17.01.2023
Dbaj o siebie
-
13.01.2023
Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?
-
12.01.2023
(Nie) witaj szkoło!
-
11.01.2023
Gołąbek pokoju
-
10.01.2023
Palisz czy nie palisz