logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
Selekcje
   ──────  17.05.2017

Społeczne pomruki Lwa. Kampanie nagrodzone na festiwalu w Cannes

Your browser does not support the video tag.

Mocna, dająca odbiorcom niecodzienne doświadczenia kampania. 720,000 osobom w 23 krajach wręczono gazetę The Daily Abuse. Na 48 stronach tego wydawnictw, wyglądającego z pozoru jak tradycyjny dziennik, umieszczono imiona 241.095 dzieci, które były poprzedniego dnia ofiarami przemocy. Każdy artykuł zaczynała długa lista imion, a kończyło zdanie mówiące co im się stało. Gazeta została opublikowana 19 listopada 2012 w Międzynarodowy Dzień Zapobiegania Przemocy wobec Dzieci. Kampania organizacji INNOCENCE IN DANGER miała na celu wzbudzenie ogólnoświatowej dyskusji na temat skali problemu. Na ręce przedstawicieli odpowiedzialnej za nią agencji Serviceplan trafiła statuetka Złotego Lwa przyznanego w kategorii Direct.








CZYTAJ TEŻ:


  • 19.07.2025

    Odwiedź kulturę na wakacjach


  • 14.07.2025

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze


  • 12.07.2025

    Kwiaty


  • 10.07.2025

    Nie ma powodu do świętowania


  • 08.07.2025

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie


  • 29.06.2025

    Prokop oddał głos… psu


chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek