Mocna, dająca odbiorcom niecodzienne doświadczenia kampania. 720,000 osobom w 23 krajach wręczono gazetę The Daily Abuse. Na 48 stronach tego wydawnictw, wyglądającego z pozoru jak tradycyjny dziennik, umieszczono imiona 241.095 dzieci, które były poprzedniego dnia ofiarami przemocy. Każdy artykuł zaczynała długa lista imion, a kończyło zdanie mówiące co im się stało. Gazeta została opublikowana 19 listopada 2012 w Międzynarodowy Dzień Zapobiegania Przemocy wobec Dzieci. Kampania organizacji INNOCENCE IN DANGER miała na celu wzbudzenie ogólnoświatowej dyskusji na temat skali problemu. Na ręce przedstawicieli odpowiedzialnej za nią agencji Serviceplan trafiła statuetka Złotego Lwa przyznanego w kategorii Direct.
CZYTAJ TEŻ:
-
19.07.2025
Odwiedź kulturę na wakacjach
-
14.07.2025
To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze
-
12.07.2025
Kwiaty
-
10.07.2025
Nie ma powodu do świętowania
-
08.07.2025
Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie
-
29.06.2025
Prokop oddał głos… psu