logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Selekcje
   ──────  17.05.2017

Społeczne pomruki Lwa. Kampanie nagrodzone na festiwalu w Cannes

Your browser does not support the video tag.
2 / 11
  

Mocna, dająca odbiorcom niecodzienne doświadczenia kampania. 720,000 osobom w 23 krajach wręczono gazetę The Daily Abuse. Na 48 stronach tego wydawnictw, wyglądającego z pozoru jak tradycyjny dziennik, umieszczono imiona 241.095 dzieci, które były poprzedniego dnia ofiarami przemocy. Każdy artykuł zaczynała długa lista imion, a kończyło zdanie mówiące co im się stało. Gazeta została opublikowana 19 listopada 2012 w Międzynarodowy Dzień Zapobiegania Przemocy wobec Dzieci. Kampania organizacji INNOCENCE IN DANGER miała na celu wzbudzenie ogólnoświatowej dyskusji na temat skali problemu. Na ręce przedstawicieli odpowiedzialnej za nią agencji Serviceplan trafiła statuetka Złotego Lwa przyznanego w kategorii Direct.








CZYTAJ TEŻ:


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


  • 13.01.2023

    Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?


  • 12.01.2023

    (Nie) witaj szkoło!


  • 11.01.2023

    Gołąbek pokoju


  • 10.01.2023

    Palisz czy nie palisz


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek