────── 17.05.2017
Społeczne pomruki Lwa. Kampanie nagrodzone na festiwalu w Cannes
Mecz na brązowej murawie
Co 4 minuty wycina się w Brazylii obszar lasu wielkości boiska piłkarskiego. Zamiast statystyki WWF wolał jednak pokazać milionom Brazylijczyków realną perspektywę. Oglądający w telewizji mecz kobiecej reprezentacji kraju w piłce nożnej przecierali zapewne oczy widząc jak regulaminowo zielona murawa zmienia się stopniowo w jałowy ugór. Boska interwencja organizacji ekologicznej oraz telewizji Band Sports Channel została szybko nagłośniona przez media oraz rozpowszechniona w mediach społecznościowych. Zdobyła także 3 Lwy: złoty w kategorii Branded Content And Entertainment, i 2 srebrne w kategoriach Direct i PR.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
28.09.2024
Stracone urodziny
-
28.09.2024
#TataTeżCzyta2024 — podsumowanie kampanii
-
26.09.2024
Dzieci bez przyszłości
-
25.09.2024
Alert PTSD
-
24.09.2024
Bohaterowie
-
23.09.2024
Nakryliśmy cię!