Wielu Filipińczyków nie stać nawet na zakup najtańszego czytnika e-booków, czy tabletu. Większość posiada jednak tradycyjny low-endowy telefon komórkowy. DM9 – operator sieci komórkowej postanowił zrobić technologiczny krok w tył, by poziom edukacji dzieci zrobił dwa kroki do przodu. Wspólnie z dydaktykami i informatykami uporządkował szkolne podręczniki w tysiące, liczących do 160 znaków wiadomości, nagrał je na kartach SIM i rozdał tysiącom dzieci w najbardziej potrzebujących wsparcia szkołach. To przyniosło realne skutki. Plecaki biorących udział w projekcie dzieci odchudziły się o 50%, poprawiły się wyniki, zmniejszyła liczba nieobecności, a operator zdobył dzięki temu rzesze oddanych klientów oraz Grand Prix w kategorii Mobile.
CZYTAJ TEŻ:
-
11.09.2024
Na(d)staw ucho
-
10.09.2024
Na manowce
-
08.09.2024
Uprzejmie donoszę
-
07.09.2024
We wrogim domu
-
06.09.2024
Roztopiony lód to nic fajnego
-
05.09.2024
Inni czynią świat innym