5 / 11
Wielu Filipińczyków nie stać nawet na zakup najtańszego czytnika e-booków, czy tabletu. Większość posiada jednak tradycyjny low-endowy telefon komórkowy. DM9 – operator sieci komórkowej postanowił zrobić technologiczny krok w tył, by poziom edukacji dzieci zrobił dwa kroki do przodu. Wspólnie z dydaktykami i informatykami uporządkował szkolne podręczniki w tysiące, liczących do 160 znaków wiadomości, nagrał je na kartach SIM i rozdał tysiącom dzieci w najbardziej potrzebujących wsparcia szkołach. To przyniosło realne skutki. Plecaki biorących udział w projekcie dzieci odchudziły się o 50%, poprawiły się wyniki, zmniejszyła liczba nieobecności, a operator zdobył dzięki temu rzesze oddanych klientów oraz Grand Prix w kategorii Mobile.
CZYTAJ TEŻ:
-
26.01.2023
Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku
-
17.01.2023
Dbaj o siebie
-
13.01.2023
Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?
-
12.01.2023
(Nie) witaj szkoło!
-
11.01.2023
Gołąbek pokoju
-
10.01.2023
Palisz czy nie palisz