3 / 11
Przyrodniczy insight w reklamie społecznej. Coś czego jeszcze nie było – przekonują twórcy z agencji BBDO. Fakt, pół miliona mrówek paradujących z minitransparentami wyciętymi z liści to pomysł tak prosty i elegancki, że zasadne wydaje się postawienie pytania – jak to się stało, że nikt dotąd na to nie wpadł? Ambientowa kampania została przygotowana z okazji 50-lecia WWF i podejmuje temat wylesiania lasów tropikalnych. Minizoo z terrariami protestujących mrówek odwiedziło ponad 30 tys. gości, a dalszy rozgłos zapewniły media, zarówno tradycyjne jak i społecznościowe. Zasłużone Grand Prix w kategorii Grand Prix for Good.
CZYTAJ TEŻ:
-
26.01.2023
Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku
-
17.01.2023
Dbaj o siebie
-
13.01.2023
Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?
-
12.01.2023
(Nie) witaj szkoło!
-
11.01.2023
Gołąbek pokoju
-
10.01.2023
Palisz czy nie palisz