────── 17.05.2017
Społeczne pomruki Lwa. Kampanie nagrodzone na festiwalu w Cannes
Tysiące igieł powbijanych w skórę
Na łamach kampaniespołeczne.pl niejednokrotnie krytykowaliśmy organizację PETA za jawny seksizm. Tym razem z przyjemnością informujemy o nagrodzie dla kampanii jej chińskiego oddziału. Na fermach częstą praktyką jest zdzieranie skóry z żywych stworzeń i pozostawianie ich umierających w męczarniach. We współpracy ze studentami tamtejszej akademii sztuk pięknych zostały stworzone rzeźby zwierząt, których futra są najczęściej wykorzystywane jako materiał na odzież. Ciała stworzeń były pokryte cienkimi igłami. Symbolizowały one ból, jakiego doznają zwierzęta wykorzystywane na potrzeby przemysłu futrzarskiego. Instalacje znalazły się w miejscu jak najbardziej odpowiednim, czyli w centrum handlowym Zhuozhan w Szenjangu.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
05.09.2024
Inni czynią świat innym
-
04.09.2024
Żołnierzyki
-
03.09.2024
Highway to Hell*
-
02.09.2024
Strefa wojny czy przeciętny dom?
-
01.09.2024
Soap Me Up
-
30.08.2024
Bezdomność boli wystarczająco