────── 17.05.2017
Społeczne pomruki Lwa. Kampanie nagrodzone na festiwalu w Cannes
Tysiące igieł powbijanych w skórę
Na łamach kampaniespołeczne.pl niejednokrotnie krytykowaliśmy organizację PETA za jawny seksizm. Tym razem z przyjemnością informujemy o nagrodzie dla kampanii jej chińskiego oddziału. Na fermach częstą praktyką jest zdzieranie skóry z żywych stworzeń i pozostawianie ich umierających w męczarniach. We współpracy ze studentami tamtejszej akademii sztuk pięknych zostały stworzone rzeźby zwierząt, których futra są najczęściej wykorzystywane jako materiał na odzież. Ciała stworzeń były pokryte cienkimi igłami. Symbolizowały one ból, jakiego doznają zwierzęta wykorzystywane na potrzeby przemysłu futrzarskiego. Instalacje znalazły się w miejscu jak najbardziej odpowiednim, czyli w centrum handlowym Zhuozhan w Szenjangu.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
08.07.2025
Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie
-
29.06.2025
Prokop oddał głos… psu
-
23.06.2025
Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat
-
12.06.2025
Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?
-
11.06.2025
Po stronie mocy korników
-
10.06.2025
Dostrój się do drogi