Kolejny przykład na to, że zamiast billboardów, nachalnych reklam i gigantycznych logotypów lepiej zrobić coś naprawdę pożytecznego i angażującego. Bo czy można lepiej wyrazić przywiązanie do klubu piłkarskiego niż nosić w portfelu klubową kartę, będącą deklaracją woli oddania narządów do transplantacji po śmierci … no może tak, ale to i tak świetny pomysł oraz realne, wzruszające historie, które za tym stoją. Kampania zrealizowana dla Klubu Recife przez Ogilvy & Mather w pełni zasłużyła na Grand Prix w kategorii Promo.
CZYTAJ TEŻ:
-
14.07.2025
To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze
-
12.07.2025
Kwiaty
-
10.07.2025
Nie ma powodu do świętowania
-
08.07.2025
Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie
-
29.06.2025
Prokop oddał głos… psu
-
23.06.2025
Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat