1 / 11
Kolejny przykład na to, że zamiast billboardów, nachalnych reklam i gigantycznych logotypów lepiej zrobić coś naprawdę pożytecznego i angażującego. Bo czy można lepiej wyrazić przywiązanie do klubu piłkarskiego niż nosić w portfelu klubową kartę, będącą deklaracją woli oddania narządów do transplantacji po śmierci … no może tak, ale to i tak świetny pomysł oraz realne, wzruszające historie, które za tym stoją. Kampania zrealizowana dla Klubu Recife przez Ogilvy & Mather w pełni zasłużyła na Grand Prix w kategorii Promo.
CZYTAJ TEŻ:
-
13.03.2023
Brak towaru w magazynie
-
10.03.2023
Rumia oddaje głos śmieciom
-
08.03.2023
Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”
-
03.03.2023
Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu
-
24.02.2023
Wszystko gra?
-
15.02.2023
All you need is… OZE. Ruszyła kampania promująca odnawialne źródła energii