Wydawcą
portalu jest:
Znajdz
Na radarze
Z Misją
Do kawy
Wydarzenia
Kampanie
Wydawcą
portalu jest:
Kampanie
Wydarzenia
Do kawy
Z Misją
Na radarze
Która kampania 1% jest najlepsza?
NA RADARZE ────── 26.04.2012
Która kampania 1% jest najlepsza?
Fundacja GAJUSZ rozpoczęła remont generalny i adaptację budynku na potrzeby pierwszego w Polsce centralnej Hospicjum Stacjonarnego dla Dzieci. Będzie to odpowiedź na dramatyczną sytuację nieuleczalnie chorych dzieci, które nie mają rodziców. Miesiącami i latami pozostają w szpitalach lub placówkach nieprzystosowanych...
czytaj
NA RADARZE ────── 18.05.2017
Zamień 1% podatku na 100% radości
Kampania 1% dla osób, które wolą zostać oczarowane warstwą tekstową niż wizualną. Akcję Zamień 1% podatku na 100% radości! zorganizowała Fundacja Anny Dymnej "Mimo Wszystko" wraz z agencją TELESCOPE i TBWA. Jej celem uwrażliwienie społeczeństwa na potrzeby i świat osób...
czytaj
NA RADARZE ────── 18.05.2017
1% na PACZKĘ
Kampania „Szlachetna Paczka”, organizowana przez Stowarzyszenie Wiosna jest już mocną marką. Jej siłę nie wzmacniają efektowne i kontrowersyjne kreację „z fajerwerkami”, ale systemowa i systematyczna praca. – Komunikacja i kreacja kampanii 1% była konsekwentną kontynuacją poprzedzającej ją kampanii SZLACHETNEJ PACZKI...
czytaj
NA RADARZE ────── 18.05.2017
Czerwony Kapturek. Strasznie jest, gdy nie ma wilka
Szokujące co się dzieje gdy nie ma wilka, szokujące jak może wyglądać kampania 1%. WWF zaskoczyło w tym roku własną interpretacją bajki o czerwonym kapturku przedstawioną w viralowym filmiku autorstwa agencji TBWA. – Inspiracją do jego stworzenia była myśl o...
czytaj
NA RADARZE ────── 18.05.2017
Jest między nami chemia
Kampania, która porusza ciekawy, ale zaniedbany temat – relacje i kontakt fizyczny w związku, w którym partner/partnerka zachorował na chorobę nowotworową. – Choroba jest momentem zatrzymania, czasem przewartościowań, weryfikacji, w tym również naszych relacji z bliskimi (…). Serdeczne, intymne relacje...
czytaj
NA RADARZE ────── 18.05.2017
REAGUJ – agresja powszednieje
– Akty rażącego zaniedbania zwierząt oraz świadome zadawanie im cierpienia stanowią w Polsce poważny problem społeczny. Co roku odnotowuje się ok. 30 tysięcy przypadków okrucieństwa wobec zwierząt z czego Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami w Polsce jest w stanie zapewnić przeprowadzenie...
czytaj
NA RADARZE ────── 18.05.2017
Daj chwilę
Umieranie, nie musi budzić lęku, proces umierania człowiek może przeżyć świadomie, godnie, i w przyjaznym otoczeniu, a śmierć nie musi być tematem tabu. Tegoroczna kampania 1% Fundacji Hospicjum Onkologiczne św. Krzysztofa skierowana była w szczególności do mieszkańców warszawskiego Ursynowa. –...
czytaj
NA RADARZE ────── 18.05.2017
Oswoić ciemność
Stowarzyszenie Rodziców i Przyjaciół Dzieci Niewidomych i Słabowidzących „Tęcza” zapewnia swoim podopiecznym m.in. wczesną, kompleksową diagnozę problemów z widzeniem, wczesne wspomaganie rozwoju, edukację specjalną. W organizowanej przez nich kampanii Oswoić Ciemność nie uświadczymy dramatycznych apeli i wyciskających łzy wyznań. –...
czytaj
NA RADARZE ────── 18.05.2017
Podaruj 1% i przywróć im nadzieję
Diecezjalna Fundacja Ochrony Życia w Opolu postawiła sobie za cel otwarcie Domu Matki i Dziecka w Opolu, Katolickiego Ośrodka Adopcyjno-Opiekuńczego oraz Diecezjalnej Poradni Rodzinnej. W ramach kampanii 1% przygotowała spot telewizyjny, radiowy, oraz plakaty i bandery reklamowe. Jak piszą organizatorzy...
czytaj
NA RADARZE ────── 18.05.2017
Leczymy… uśmiechem! PODAJ DALEJ 1% podatku
1% podatku = 100% uśmiechu. Konińska Fundacja Fundacja im. Doktora Piotra Janaszka PODAJ DALEJ zbiera fundusze na działalność statutową, jaką jest wsparcie w rehabilitacji i aktywizacji osób niepełnosprawnych. Misją fundacji jest dzielenie się uśmiechem. W ramach kampanii 1% nakręcono spot...
czytaj
NA RADARZE ────── 18.05.2017
Wcześniaki. Sprawa wielkiej wagi
Aż 7% nowo narodzonych dzieci w Polsce stanowią tzw. wcześniaki i z roku na rok, rodzi się ich coraz więcej. Coraz mniejsza jest również ich waga urodzeniowa. Fundacja Wcześniak Rodzice-Rodzicom postawiła przed sobą cel złamanie tabu, które zdefiniowała, oraz zbiórkę...
czytaj
NA RADARZE ────── 18.05.2017
Przybij 1% dla Łódzkiego Hospicjum dla Dzieci
Kampania Łódzkiego Hospicjum dla Dzieci skierowana jest do mieszkańców miasta Łodzi i województwa łódzkiego. Hasło kampanii: Przybij 1% dla Łódzkiego Hospicjum dla Dzieci, wzmocniono wykorzystując wizerunek osoby publicznej - Piotra Rubika, który wraz z Nikolą - Pacjentką Łódzkiego Hospicjum dla...
czytaj
Ta strona używa ciasteczek
Rozumiem