logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
Selekcje
   ──────  18.05.2017

Która kampania 1% jest najlepsza?

Your browser does not support the video tag.

Kampania Łódzkiego Hospicjum dla Dzieci skierowana jest do mieszkańców miasta Łodzi i województwa łódzkiego. Hasło kampanii: Przybij 1% dla Łódzkiego Hospicjum dla Dzieci, wzmocniono wykorzystując wizerunek osoby publicznej – Piotra Rubika, który wraz z Nikolą – Pacjentką Łódzkiego Hospicjum dla Dzieci komunikują jak proste i ważne jest przekazanie 1% podatku Spot kampanii emitowany był na przełomie lutego i marca 2012 w mediach lokalnych, a na łódzkich ulicach zawisły billboardy i citylight’y. Organizatorzy korzystali również z alternatywnych i niekosztownych kanałów komunikacji: marketing szeptany, social media, Web 2.0. ———– Co dobrego? Prosta, klasyczna kreacja z trafiającą do pewnego grona odbiorców dziecięca narracja. Organizatorom udało się zaangażować do akcji Piotra Rubika, który jakkolwiek oceniać jego kompozycje, jest osobą znaną i wpisującą się w „ciepłą”, spokojną kreację. Hasło kampanii w formie czytelnego call-to-action. Tutaj można zagłosować na tę kampanię.








CZYTAJ TEŻ:


  • 07.11.2025

    Stare Telefony Działają Cuda


  • 03.11.2025

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych


  • 23.10.2025

    Tiszert. T-Search


  • 23.10.2025

    Ciche sygnały


  • 22.10.2025

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie


  • 22.10.2025

    Holokaust, powtórz


chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek