Kampania Łódzkiego Hospicjum dla Dzieci skierowana jest do mieszkańców miasta Łodzi i województwa łódzkiego. Hasło kampanii: Przybij 1% dla Łódzkiego Hospicjum dla Dzieci, wzmocniono wykorzystując wizerunek osoby publicznej – Piotra Rubika, który wraz z Nikolą – Pacjentką Łódzkiego Hospicjum dla Dzieci komunikują jak proste i ważne jest przekazanie 1% podatku Spot kampanii emitowany był na przełomie lutego i marca 2012 w mediach lokalnych, a na łódzkich ulicach zawisły billboardy i citylight’y. Organizatorzy korzystali również z alternatywnych i niekosztownych kanałów komunikacji: marketing szeptany, social media, Web 2.0. ———– Co dobrego? Prosta, klasyczna kreacja z trafiającą do pewnego grona odbiorców dziecięca narracja. Organizatorom udało się zaangażować do akcji Piotra Rubika, który jakkolwiek oceniać jego kompozycje, jest osobą znaną i wpisującą się w „ciepłą”, spokojną kreację. Hasło kampanii w formie czytelnego call-to-action. Tutaj można zagłosować na tę kampanię.
CZYTAJ TEŻ:
-
17.10.2024
Pozornie niewidoczne
-
16.10.2024
Prawa człowieka nie są na sprzedaż
-
15.10.2024
Tam wasze miejsce!
-
14.10.2024
Nie pozwól na przerwę w podróży
-
10.10.2024
Widoki jutra
-
09.10.2024
Otchłań bez dna