Kampania Łódzkiego Hospicjum dla Dzieci skierowana jest do mieszkańców miasta Łodzi i województwa łódzkiego. Hasło kampanii: Przybij 1% dla Łódzkiego Hospicjum dla Dzieci, wzmocniono wykorzystując wizerunek osoby publicznej – Piotra Rubika, który wraz z Nikolą – Pacjentką Łódzkiego Hospicjum dla Dzieci komunikują jak proste i ważne jest przekazanie 1% podatku Spot kampanii emitowany był na przełomie lutego i marca 2012 w mediach lokalnych, a na łódzkich ulicach zawisły billboardy i citylight’y. Organizatorzy korzystali również z alternatywnych i niekosztownych kanałów komunikacji: marketing szeptany, social media, Web 2.0. ———– Co dobrego? Prosta, klasyczna kreacja z trafiającą do pewnego grona odbiorców dziecięca narracja. Organizatorom udało się zaangażować do akcji Piotra Rubika, który jakkolwiek oceniać jego kompozycje, jest osobą znaną i wpisującą się w „ciepłą”, spokojną kreację. Hasło kampanii w formie czytelnego call-to-action. Tutaj można zagłosować na tę kampanię.
CZYTAJ TEŻ:
-
19.04.2024
Kto dogoni psa? Nikt
-
19.04.2024
Nic się nie stałooooo!
-
17.04.2024
Najlepszy przyjaciel sadysty
-
17.04.2024
Gotujemy się na dobre
-
16.04.2024
Wykonane przez nas
-
12.04.2024
Zabójcze trendy