logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
Selekcje
   ──────  18.05.2017

Która kampania 1% jest najlepsza?

Kampania 1% dla osób, które wolą zostać oczarowane warstwą tekstową niż wizualną. Akcję Zamień 1% podatku na 100% radości! zorganizowała Fundacja Anny Dymnej „Mimo Wszystko” wraz z agencją TELESCOPE i TBWA. Jej celem uwrażliwienie społeczeństwa na potrzeby i świat osób niepełnosprawnych intelektualnie i zachęcenie do aktywnej postawy i niesienia pomocy osobom, które miały mniej szczęścia w życiu. Pierwszym krokiem może być wpisanie odpowiedniego numeru KRS w odpowiedniej rubryce zeznania podatkowego. Kampania podzielona była na 3 etapy i obejmowała działania ATL, BTL i PR. Całość kosztowała 342 535 zł brutto. W spotach telewizyjnych oraz kreacjach prasowych znane osoby ze świata kultury i mediów, plus Krzysztof „Diablo” Włodarczyk (bokser), przekonywali że gdyby mieli 1% szans życiowych, tak jak osoby niepełnosprawne intelektualnie, osiągnęli by jedynie ułamek swoich sukcesów. Kasia Nosowska nagrałaby jedynie 3,5 piosenki, a Piotr Najsztub nigdy nie doszedłby do puenty w przeprowadzanych wywiadach. ———– Co dobrego? Pani Anna Dymna po raz kolejny udowodniła, że jest na polskim rynku organizacji pozarządowych tym, kim Magda Gessler w gastronomii. Może rewolucji nie wprowadza, ale skuteczny personalbranding potrafi przełożyć na realny sukces prowadzonych przedsięwzięć – w tym wypadku usprawiedliwionych misją społeczną. Kampania z relatywnie dużym budżetem, przy wsparciu sieciowej agencji, ma szansę odkroić zauważalny kawałek z jednoprocentowego tortu. Tutaj można zagłosować na tę kampanię.








CZYTAJ TEŻ:


  • 08.07.2025

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie


  • 29.06.2025

    Prokop oddał głos… psu


  • 23.06.2025

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat


  • 12.06.2025

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


  • 11.06.2025

    Po stronie mocy korników


  • 10.06.2025

    Dostrój się do drogi


chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek