Kampania 1% dla osób, które wolą zostać oczarowane warstwą tekstową niż wizualną. Akcję Zamień 1% podatku na 100% radości! zorganizowała Fundacja Anny Dymnej „Mimo Wszystko” wraz z agencją TELESCOPE i TBWA. Jej celem uwrażliwienie społeczeństwa na potrzeby i świat osób niepełnosprawnych intelektualnie i zachęcenie do aktywnej postawy i niesienia pomocy osobom, które miały mniej szczęścia w życiu. Pierwszym krokiem może być wpisanie odpowiedniego numeru KRS w odpowiedniej rubryce zeznania podatkowego. Kampania podzielona była na 3 etapy i obejmowała działania ATL, BTL i PR. Całość kosztowała 342 535 zł brutto. W spotach telewizyjnych oraz kreacjach prasowych znane osoby ze świata kultury i mediów, plus Krzysztof „Diablo” Włodarczyk (bokser), przekonywali że gdyby mieli 1% szans życiowych, tak jak osoby niepełnosprawne intelektualnie, osiągnęli by jedynie ułamek swoich sukcesów. Kasia Nosowska nagrałaby jedynie 3,5 piosenki, a Piotr Najsztub nigdy nie doszedłby do puenty w przeprowadzanych wywiadach. ———– Co dobrego? Pani Anna Dymna po raz kolejny udowodniła, że jest na polskim rynku organizacji pozarządowych tym, kim Magda Gessler w gastronomii. Może rewolucji nie wprowadza, ale skuteczny personalbranding potrafi przełożyć na realny sukces prowadzonych przedsięwzięć – w tym wypadku usprawiedliwionych misją społeczną. Kampania z relatywnie dużym budżetem, przy wsparciu sieciowej agencji, ma szansę odkroić zauważalny kawałek z jednoprocentowego tortu. Tutaj można zagłosować na tę kampanię.
CZYTAJ TEŻ:
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
22.04.2024
Z dupy problem
-
19.04.2024
Kto dogoni psa? Nikt
-
19.04.2024
Nic się nie stałooooo!
-
17.04.2024
Najlepszy przyjaciel sadysty
-
11.04.2024
Nie ma jednej drogi z Parkinsonem