logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Selekcje
   ──────  18.05.2017

Która kampania 1% jest najlepsza?

2 / 12
  

Kampania 1% dla osób, które wolą zostać oczarowane warstwą tekstową niż wizualną. Akcję Zamień 1% podatku na 100% radości! zorganizowała Fundacja Anny Dymnej „Mimo Wszystko” wraz z agencją TELESCOPE i TBWA. Jej celem uwrażliwienie społeczeństwa na potrzeby i świat osób niepełnosprawnych intelektualnie i zachęcenie do aktywnej postawy i niesienia pomocy osobom, które miały mniej szczęścia w życiu. Pierwszym krokiem może być wpisanie odpowiedniego numeru KRS w odpowiedniej rubryce zeznania podatkowego. Kampania podzielona była na 3 etapy i obejmowała działania ATL, BTL i PR. Całość kosztowała 342 535 zł brutto. W spotach telewizyjnych oraz kreacjach prasowych znane osoby ze świata kultury i mediów, plus Krzysztof „Diablo” Włodarczyk (bokser), przekonywali że gdyby mieli 1% szans życiowych, tak jak osoby niepełnosprawne intelektualnie, osiągnęli by jedynie ułamek swoich sukcesów. Kasia Nosowska nagrałaby jedynie 3,5 piosenki, a Piotr Najsztub nigdy nie doszedłby do puenty w przeprowadzanych wywiadach. ———– Co dobrego? Pani Anna Dymna po raz kolejny udowodniła, że jest na polskim rynku organizacji pozarządowych tym, kim Magda Gessler w gastronomii. Może rewolucji nie wprowadza, ale skuteczny personalbranding potrafi przełożyć na realny sukces prowadzonych przedsięwzięć – w tym wypadku usprawiedliwionych misją społeczną. Kampania z relatywnie dużym budżetem, przy wsparciu sieciowej agencji, ma szansę odkroić zauważalny kawałek z jednoprocentowego tortu. Tutaj można zagłosować na tę kampanię.








CZYTAJ TEŻ:


  • 13.03.2023

    Brak towaru w magazynie


  • 10.03.2023

    Rumia oddaje głos śmieciom


  • 08.03.2023

    Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”


  • 03.03.2023

    Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu


  • 24.02.2023

    Wszystko gra?


  • 15.02.2023

    All you need is… OZE. Ruszyła kampania promująca odnawialne źródła energii


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek