Kampania „Szlachetna Paczka”, organizowana przez Stowarzyszenie Wiosna jest już mocną marką. Jej siłę nie wzmacniają efektowne i kontrowersyjne kreację „z fajerwerkami”, ale systemowa i systematyczna praca. – Komunikacja i kreacja kampanii 1% była konsekwentną kontynuacją poprzedzającej ją kampanii SZLACHETNEJ PACZKI 2010. Jej twarzą był ambasador akcji, Jerzy Dudek. SZLACHETNĄ PACZKĘ komunikowaliśmy jako koło dobroci, które w przemyślany sposób łączy setki tysięcy ludzi: potrzebujących, darczyńców, wolontariuszy, a także osoby przekazujące nam 1% podatku – wyjaśniają pomysł na kampanię jej autorzy. W jednoprocentowej akcji organizatorzy postawili na dwa rodzaje działań – skierowane do tzw. grupy wewnętrznej [uczestnicy poprzednich edycji SP] oraz do tzw. grupy zewnętrznej [niezaangażowani dotąd odbiorcy]. Tym pierwszym podziękowano, utwierdzono, że angażują się w mądrą pomoc i zachęcono do mądrego rozliczenia deklaracji podatkowej. Ci drudzy mogli zapoznać się z propozycją odpisania 1% w Internecie i prasie, bo kampania miała solidne, PR’owe wsparcie. Co wydaje się oczywiste, ale jak pokazuje życie oczywiste nie jest, organizatory docenili potęgę Googla i zainwestowali w kampanię SEO/SEM/AdWords. ———– Co dobrego? Systemowość, spójność, strategia, praca organiczna – te terminy można odmieniać przez wszystkie przypadki i składać w kolejne kombinacje. Tutaj można zagłosować na tę kampanię.
CZYTAJ TEŻ:
-
17.10.2024
Pozornie niewidoczne
-
16.10.2024
Prawa człowieka nie są na sprzedaż
-
15.10.2024
Tam wasze miejsce!
-
14.10.2024
Nie pozwól na przerwę w podróży
-
10.10.2024
Widoki jutra
-
09.10.2024
Otchłań bez dna