Diecezjalna Fundacja Ochrony Życia w Opolu postawiła sobie za cel otwarcie Domu Matki i Dziecka w Opolu, Katolickiego Ośrodka Adopcyjno-Opiekuńczego oraz Diecezjalnej Poradni Rodzinnej. W ramach kampanii 1% przygotowała spot telewizyjny, radiowy, oraz plakaty i bandery reklamowe. Jak piszą organizatorzy przekaz został celowo uproszczony, co ma ułatwić odbiór i nie absorbować, wyrażać prośbę i wdzięczność. W ramach kampanii wydano program do rozliczania PIT, który można ściągnąć ze strony internetowej i był rozpowszechniany na płycie CD. ———– Co dobrego? Dla wszystkich, których zaniepokoiła może niezbyt wirtuozerska kreacja, mamy dobrą informację. Choć kampania nie powstała w logice sieciowej agencji reklamowej, to posiada spójną i dobrze przemyślaną strategię obejmującą segmentację targetu, działania PR i współpracę z biznesem oraz instytucjami publicznymi. Podoba nam się mierzalny i szczerze zakomunikowany cel kampanii – zebrać 2 miliony zł. Tutaj można zagłosować na tę kampanię.
CZYTAJ TEŻ:
-
14.01.2025
Między bajki włożyć
-
13.01.2025
Literówka
-
10.01.2025
Gnicie mózgu
-
10.01.2025
Zły Mikołaj
-
08.01.2025
Zastąpione przez plastik
-
08.01.2025
Truck Care ostrzega przed martwy polem