Umieranie, nie musi budzić lęku, proces umierania człowiek może przeżyć świadomie, godnie, i w przyjaznym otoczeniu, a śmierć nie musi być tematem tabu. Tegoroczna kampania 1% Fundacji Hospicjum Onkologiczne św. Krzysztofa skierowana była w szczególności do mieszkańców warszawskiego Ursynowa. – Naszym marzeniem jest stworzenie społeczności empatycznej, świadomej, wrażliwej na innego człowieka oraz nie bojącej się pomagać – piszą organizatorzy. Do realizacji kampanii wykorzystano prasę, Internet, e-mailling, CityTv, plakaty. Bohaterką kampanii została nieżyjąca już pacjentka hospicjum. ———– Co dobrego? Choć kampania przeprowadzona była na skalę ogólnopolską, to mieszkańcy Ursynowa zostali uwzględnieni jako specjalna grupa docelowa. Dla organizatora ważne było poinformowanie ich o istniejącej po sąsiedzku placówce i zaangażowanie ich w realną i doraźną pracę hospicjum. Tutaj można zagłosować na tę kampanię.
CZYTAJ TEŻ:
-
13.03.2023
Brak towaru w magazynie
-
10.03.2023
Rumia oddaje głos śmieciom
-
08.03.2023
Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”
-
03.03.2023
Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu
-
24.02.2023
Wszystko gra?
-
15.02.2023
All you need is… OZE. Ruszyła kampania promująca odnawialne źródła energii