Umieranie, nie musi budzić lęku, proces umierania człowiek może przeżyć świadomie, godnie, i w przyjaznym otoczeniu, a śmierć nie musi być tematem tabu. Tegoroczna kampania 1% Fundacji Hospicjum Onkologiczne św. Krzysztofa skierowana była w szczególności do mieszkańców warszawskiego Ursynowa. – Naszym marzeniem jest stworzenie społeczności empatycznej, świadomej, wrażliwej na innego człowieka oraz nie bojącej się pomagać – piszą organizatorzy. Do realizacji kampanii wykorzystano prasę, Internet, e-mailling, CityTv, plakaty. Bohaterką kampanii została nieżyjąca już pacjentka hospicjum. ———– Co dobrego? Choć kampania przeprowadzona była na skalę ogólnopolską, to mieszkańcy Ursynowa zostali uwzględnieni jako specjalna grupa docelowa. Dla organizatora ważne było poinformowanie ich o istniejącej po sąsiedzku placówce i zaangażowanie ich w realną i doraźną pracę hospicjum. Tutaj można zagłosować na tę kampanię.
CZYTAJ TEŻ:
-
28.09.2024
Stracone urodziny
-
28.09.2024
#TataTeżCzyta2024 — podsumowanie kampanii
-
26.09.2024
Dzieci bez przyszłości
-
25.09.2024
Alert PTSD
-
24.09.2024
Bohaterowie
-
23.09.2024
Nakryliśmy cię!