– Akty rażącego zaniedbania zwierząt oraz świadome zadawanie im cierpienia stanowią w Polsce poważny problem społeczny. Co roku odnotowuje się ok. 30 tysięcy przypadków okrucieństwa wobec zwierząt z czego Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami w Polsce jest w stanie zapewnić przeprowadzenie około 10 tysięcy interwencji przez inspektorów TOZ – głosi backgroud kampanii „Reaguj – Agresja Powszednieje” organizowanej przez TOZ. Kampanię 1% organizacji połączono z misją społeczną. Przekazuje nie tylko czytelne call-to-action – wpisz nas w odpowiednią rubrykę w deklaracji podatkowej, ale również oddziałuje na postawy związane z przemocą wobec zwierząt. W ramach kampanii przygotowano spoty telewizyjne i kreacje prasowe. Printy przedstawiały zwyczajne przedmioty – filiżankę i puszkę, niby zwyczajne, ale po wytężeniu uwagi można na nich dostrzec obrazy agresji wobec zwierząt. Przekaz: przemoc może spowszednieć. W spocie reklamowym obserwujemy dzień bohatera, który nie zareagował na bicie psa, który następnie „nawiedza” i niepokoi sumienie mężczyzny. ———– Co dobrego? Duży plus za połączenie kampanii 1% z misją społeczną. Organizatorzy nie tylko zbierają fundusze, ale w ramach jednej akcji edukują i zmieniają postawy. W morzu złożonych „na kolanie” reklam 1%, kampanię TOZ wyróżnia dodatkowo profesjonalna realizacja i dbałość o estetykę. Pokaźny w porównaniu z konkurencją budżet przekłada się natomiast na równie pokaźny zwrot. W 2011 roku zebrano dokładnie 2 941 852, 80 zł przy inwestycji rzędu 125 tys. zł. Nic nie wskazuje na to, żeby w tym roku miało być gorzej. Tutaj można zagłosować na tę kampanię.
CZYTAJ TEŻ:
-
28.09.2024
Stracone urodziny
-
28.09.2024
#TataTeżCzyta2024 — podsumowanie kampanii
-
26.09.2024
Dzieci bez przyszłości
-
25.09.2024
Alert PTSD
-
24.09.2024
Bohaterowie
-
23.09.2024
Nakryliśmy cię!