Fundacja GAJUSZ rozpoczęła remont generalny i adaptację budynku na potrzeby pierwszego w Polsce centralnej Hospicjum Stacjonarnego dla Dzieci. Będzie to odpowiedź na dramatyczną sytuację nieuleczalnie chorych dzieci, które nie mają rodziców. Miesiącami i latami pozostają w szpitalach lub placówkach nieprzystosowanych do ich wyjątkowych potrzeb. Koszt to ponad 1,5 miliona zł. Fundacja na realizację kampanii 1% przeznaczyła kwotę około 70 000 złotych. Czy zebrana w tegorocznej zbiórce kwota wystarczy na remont placówki – okaże się już wkrótce. Jak będzie wyglądała opieka nad małymi pacjentami można było przekonać się oglądając spot emitowany w ramach kampanii. Fundacja Gajusz, w okresie styczeń-marzec była ponadto bardzo aktywna PR’owo. Organizowano eventy, pisano artykuły dla prasy i lokowano fundacją w programie Bitwa na Głosy, gdzie Anna Kuszyńska zadeklarowała, że potencjalną nagrodę (100 tys. zł), przeznaczy na jej konto. ———– Co dobrego? Przemyślany spot, intensywne działania PR i solidna realizacja kreacji, a wszystko zrealizowane własnym sumptem za „jedyne” 70 tys. zł. To się nazywa dobra relacja ceny do jakości. W latach ubiegłych każda złotówka wydana na kampanię przynosiła Fundacji od 20 do 25 złotych. Tutaj można zagłosować na tę kampanię.
CZYTAJ TEŻ:
-
07.11.2025
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.11.2025
Kampanie kinowe dla instytucji publicznych
-
23.10.2025
Tiszert. T-Search
-
23.10.2025
Ciche sygnały
-
22.10.2025
ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie
-
22.10.2025
Holokaust, powtórz

