logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
Selekcje
   ──────  26.04.2012

Która kampania 1% jest najlepsza?

Your browser does not support the video tag.

Fundacja GAJUSZ rozpoczęła remont generalny i adaptację budynku na potrzeby pierwszego w Polsce centralnej Hospicjum Stacjonarnego dla Dzieci. Będzie to odpowiedź na dramatyczną sytuację nieuleczalnie chorych dzieci, które nie mają rodziców. Miesiącami i latami pozostają w szpitalach lub placówkach nieprzystosowanych do ich wyjątkowych potrzeb. Koszt to ponad 1,5 miliona zł. Fundacja na realizację kampanii 1% przeznaczyła kwotę około 70 000 złotych. Czy zebrana w tegorocznej zbiórce kwota wystarczy na remont placówki – okaże się już wkrótce. Jak będzie wyglądała opieka nad małymi pacjentami można było przekonać się oglądając spot emitowany w ramach kampanii. Fundacja Gajusz, w okresie styczeń-marzec była ponadto bardzo aktywna PR’owo. Organizowano eventy, pisano artykuły dla prasy i lokowano fundacją w programie Bitwa na Głosy, gdzie Anna Kuszyńska zadeklarowała, że potencjalną nagrodę (100 tys. zł), przeznaczy na jej konto. ———– Co dobrego? Przemyślany spot, intensywne działania PR i solidna realizacja kreacji, a wszystko zrealizowane własnym sumptem za „jedyne” 70 tys. zł. To się nazywa dobra relacja ceny do jakości. W latach ubiegłych każda złotówka wydana na kampanię przynosiła Fundacji od 20 do 25 złotych. Tutaj można zagłosować na tę kampanię.








CZYTAJ TEŻ:


  • 07.11.2025

    Stare Telefony Działają Cuda


  • 03.11.2025

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych


  • 23.10.2025

    Tiszert. T-Search


  • 23.10.2025

    Ciche sygnały


  • 22.10.2025

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie


  • 22.10.2025

    Holokaust, powtórz


chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek