logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Zagrożenie wybiega z lasu
19.10.2008
Tematy: Kampanie, Francja, Bezpieczeństwo ruchu drogowego

Zagrożenie wybiega z lasu



Nigdy nie wiadomo skąd nadejdzie niebezpieczeństwo. Mieszkańcy masywu Fontainebleau i kierowcy tamtędy przejeżdżający powinni być szczególnie ostrożni, bo zagrożenie zazwyczaj wybiega z lasu. Zalesiony region na południe od Paryża ma niezwykle bogatą faunę. Jest to jeden z powodów dla których w regionie tym wypadki zdarzają się 2-3 razy częściej niż na całym obszarze Saine-et-Marne. Na drogę wybiegają głównie dziki i sarny, a kierowcy, którzy w dodatku nie przestrzegają przepisów drogowych, często ulegają tu wypadkom.

Departament Regionu postanowił uczulić mieszkańców, w szczególności kierowców, na potrzebę zachowania szczególnej ostrożności na drogach Fontainebleau. W ramach kampanii rozpoczętej w połowie października 2008 roku powstała m.in. ulotka i plakat, na których wyjaśniono dlaczego na drogach Fontainebleau trzeba szczególnie uważać: są one dobrej jakości i mają wiele prostych odcinków, co zachęca do dużej szybkości, ale ruch na drogach, po których podróżuje również wielu rowerzystów i pieszych, jest duży, a drogi często przekraczają zwierzęta; na obrzeżach dróg z kolei rosną drzewa, a specyficzny mikroklimat wpływa na mylące oświetlenie oraz powierzchnię drogi.
M. Kryńska



Nazwa kampanii:
Forêt de Fontainbleau, levez le pied
Czas:
2008.10.14 - 2008.11.30
Nadawca:
Conseil Général Seine & Marne, Direction dépértamentale de l’Equipement Seine-et-Marne
Media:
Plakaty, ulotki, internet
Adresaci:
Kierowcy z Fontainebleau
Hasło kampani:
Traversée d’animaux sauvages, arbres en bordure de route, micro climat forestier, vitesse inadaptée. Forêt de Fontainebleau, levez le pied. (Przejście dla dzikich zwierząt, drzewa na skraju drogi, mikroklimat leśny, niedostosowana prędkość. Zwolnij w lesie Fontainebleau.)





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 19.05.2025Kampanie

    Ojcowie do książek! Ruszyła kampania #TataTeżCzyta

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek