logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > W zagrożeniu
29.08.2024
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Stany Zjednoczone

W zagrożeniu



Family fire to określenie strzelaniny, do której doszło w wyniku niewłaściwego obchodzenia się z niezabezpieczoną bronią palną znajdującą się w domu. Problem jest dramatycznie poważny – szacuje się, że każdego dnia w Stanach Zjednoczonych średnio 91 osób, w tym ośmioro dzieci, zostaje nieumyślnie postrzelonych lub zabitych. Do nieintencjonalnego oddania strzału najczęściej dochodzi w trakcie zabawy z bronią (28,3%), w wyniku przekonania, że broń była rozładowana (17,2%) oraz podczas polowania (13,8%).

Kampania społeczna The Threat (czyli dosłownie Zagrożenie) ukazuje ryzyko płynące z przechowywania w domu niezabezpieczonej broni jako przejmującą „kronikę zapowiedzianej śmierci”. Zwykłe, codzienne czynności są tu przedstawione jako preludium bezsensownej tragedii, której można w łatwy i prosty sposób zapobiec:

Więcej informacji można znaleźć na endfamilyfire.org.

txt: Dorota Chrobak

Stany Zjednoczone film


Nazwa kampanii:
The Threat
Czas:
2024.8
Nadawca:
Ad Council • Brady
Media:
film
Wykonawca:
Pereira O'Dell, San Francisco, United States





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek