W jaki sposób dotrzeć do osób dotkniętych ubytkiem słuchu z informacją, że dana placówka medyczna wykonuje darmowe operacje, przywracające słyszenie bądź poprawiające jego jakość? Można rzecz jasna, publikować informacje w środkach masowego przekazu. Można jednak sięgnąć po niebanalny projekt graficzny – tak jak zrobił to Thumbay Hospital Fujairah w Zjednoczonych Emiratach Arabskich.
Na pionowym princie umieszczono ludzkie ucho, przypominające swoim kształtem ludzki embrion. Hasło kampanii: „Give your hearing a rebirth”, czyli dosłownie „Daj swojemu słuchowi ponowne narodziny” zostało zaś zakomponowane w taki sposób, że z jednej strony przypomina wsączający się do ucha szept (namawiający do kontaktu ze szpitalem), z drugiej zaś układa się jak pępowina dostarczająca płodowi wszystkiego co niezbędne do życia. Kampania miała swoją premierę podczas Światowego Dnia Słuchu.
txt: Dorota Chrobak
zobacz także
-
23.06.2025Kampanie
Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat
-
21.06.2025Wydarzenia
Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!
-
20.06.2025Wydarzenia
AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca
-
16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja
-
13.06.2025Wydarzenia
Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać
-
12.06.2025Kampanie
Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?