logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Łatwiejszy do wykrycia
02.09.2024
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Australia

Łatwiejszy do wykrycia



Handel dzikimi, znajdującymi się pod ochroną zwierzętami, to prawdziwa plaga krajów obszaru Australii i Oceanii. Co gorsza, mnóstwo osób, parających się tym haniebnym procederem, często – zbyt często – wymyka się wymiarowi sprawiedliwości.

Australijskie Centrum Badań nad Dziką Przyrodą (Wildlife Crime Research Hub) to organizacja zajmująca się m.in. tworzeniem inteligentniejszych, bardziej wyspecjalizowanych metod namierzania przemytu, dzięki czemu staje się on znacznie łatwiejszy do wykrycia. Kampania społeczna, zatytułowana właśnie Łatwiejszy do wykrycia (Easier To Detect) – w domyśle „przemyt dzikich zwierząt” – pełni przede wszystkim funkcję ostrzegawczą. Ma na celu odstraszenie i zniechęcenie potencjalnych przemytników przed działalnością przestępczą. Co ciekawe, trzy, składające się na projekt printy, nie epatują wykrzyknikami, znakami „stop” czy kolorem czerwonym. Ich twórcy pozwolili sobie wręcz na subtelny humor, przedstawiając chronione zwierzęta w formie poduszki podróżnej, podręcznego plecaka czy kabinowej walizki na kółkach. Fakt, że powyższe przedmioty na lotniskach – czy też ogólnie w warunkach transportu zbiorowego – stają się niewidoczne, bo dosłownie „wtapiają się w tłum”, nie oznacza, że ich prawdziwa tożsamość nie zostanie zidentyfikowana a „właściciele” przykładnie ukarani.

txt: Dorota Chrobak

Australia print


Nazwa kampanii:
Easier To Detect
Czas:
2024.9
Nadawca:
Wildlife Crime Research Hub
Media:
print
Wykonawca:
NATION, Adelaide, Australia





12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek