Taczka, wiaderko, maszyna do szycia – dzieciom należą się kolorowe zabawki, a nie narzędzia pracy. Celem kampanii zatytułowanej „Non Stop Being a Toy” (Ciągle być zabawką) jest przeciwdziałanie wyzyskowi dzieci i zmuszaniu ich do pracy.
Trzy kreacje przygotowane przez szkołę reklamy Inacap przedstawiają przedmioty, które mogą służyć zarówno zabawie, jak i zarabianiu pięniędzy.
Kampania w zaskakująco prosty sposób mówi o problemie, którego dotyczy. Jej kreacja jest subtelna i sugestywna. Odbiorca sam dopowiada sobie „dalszy ciąg” prezentowanych w kreacjach obrazów. Kolorowa taczka – może wozić piasek w piaskownicy, może także służyć do wożenia gruzu. Dziecinna maszyna do szycia – o takiej marzy wiele dziewczynek – niektóre dzięki niej zarabiają na życie.
Nadawcą akcji jest Fundusz Narodów Zjednoczonych na Rzecz Dzieci w Chile. Kampanię przygotowano m.in. z myślą o Światowym Dniu Przeciwko Wyzyskowi Dzieci, który przypada 12 czerwca 2012 roku.
Paweł Michaluk
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
19.09.2023
Dach nad głową
-
19.09.2023
Paszport do przyszłości
-
18.09.2023
Źrenice
-
14.09.2023
Najlepsze czasy dla potworów
-
13.09.2023
Magiczne pudełko
-
12.09.2023
Ochraniacze dla psychiki