Widelec ze skróconym ząbkiem do złudzenia przypomina ludzką dłoń wyciągniętą w niemej prośbie. To prośba o żywność.
"16th October 2012 – World Food Day. Hunger kills 2.5 million children every year. Your donation nourishes: www.unicef.ch" (16 października 2012 – Światowym Dniem Żywności. Głód zabija 2,5 miliona dzieci każdego roku. Twoja darowizna dożywia: www.unicef.ch) – głosi hasło-podpis pod plakatem.
Sugestywną kreację, opartą na prostej analogii przygotował szwajcarski oddział agencji Saatchi & Saatchi na zlecenie UNICEF-u z okazji Światowego Dnia Żywności. Ma ona za zadanie zachęcać potencjalnych darczyńców do wsparcia akcji dożywiania dzieci w krajach rozwijających się.
Justyna Wdowiak
Nazwa kampanii:
16th October 2012 - World Food Day
Czas:
2012.10.10 - 2012.10.30
Tematy:
Pomoc rozwojowa
Kraje:
Szwajcaria
Nadawca:
UNICEF
Media:
Plakaty, billboardy
Wykonawca:
Saatchi & Saatchi
Hasło kampani:
16th October 2012 - World Food Day. Hunger kills 2.5 million children every year. Your donation nourishes: www.unicef.ch (16 października 2012 – Światowym Dniem Żywności. Głód zabija 2,5 miliona dzieci każdego roku. Twoja darowizna dożywia: www.unicef.ch)
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
05.09.2024
Inni czynią świat innym
-
04.09.2024
Żołnierzyki
-
03.09.2024
Highway to Hell*
-
02.09.2024
Strefa wojny czy przeciętny dom?
-
01.09.2024
Soap Me Up
-
30.08.2024
Bezdomność boli wystarczająco