logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Stany Zjednoczone, Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%
   ──────  11.08.2011

Siedząc w toalecie można zmieniać świat

Your browser does not support the video tag.


Świat można zmieniać nawet w toalecie. Jak to zrobić pokazuje – siedząc na sedesie – gwiazda filmu „Zmierzch”, Nikki Reeds. Zachęca by każdy, kto znajdzie się w takiej sytuacji, porozmawiał ze swoimi znajomymi o tym, jakie problemy społeczne są dla niego najważniejsze. Wystarczy korzystać z telefonu komórkowego i portali społecznościowych. Jak przekonują autorzy kampanii już samo zasygnalizowanie, że myśli się o globalnych problemach, może uczynić świat lepszym.

W 2-minutowym, zrealizowanym przy wsparciu MTV spocie, Reeds tłumaczy jak działa organizacja give-a-shit.org, dla której przygotowano kampanię. Nie zbiera pieniędzy, nie poszukuje wolontariuszy. Hasłem: "We all take a shit. Now it’s time to give a shit." (Wszyscy się wypróżniamy. Nadszedł czas, by pokazać, że nie wszystko mamy gdzieś.) apeluje o to, by odbiorcy pomyśleli o istotnych problemach i podzielili się z przyjaciółmi swoimi przemyśleniami przez social media. W ten sposób autorzy kampanii starają się budować wśród nastolatków wrażliwość na problemy dotykające ludzkość.

Zatrudnienie aktorki grającej w kinowym hicie dla nastolatków oraz zastosowanie luźnego, nieco wulgarnego języka miało sprawić, że odbiorcy zainteresują się przekazem i zaangażują się w działania. Kierunek, choć mało smaczny i może trochę zbyt wydumany, okazał się całkiem trafny – viralowe wideo liczy ponad 200 tysięcy wyświetleń, a na stronie www organizacji setki osób z całego świata piszą jakie problemy uważają za naprawdę istotne.
Adam Kolasa


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Give a shit
Czas:
2011.8.5
Tematy:
Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%
Kraje:
Stany Zjednoczone
Nadawca:
give-a-shit.org
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
MTV
Adresaci:
Nastolatki posiadające konto na portalach społecznościowych, korzystające z urządzeń mobilnych
Hasło kampani:
We all take a shit. Now it’s time to give a shit. (Wszyscy się wypróżniamy. Nadszedł czas, by pokazać, że nie wszystko mamy gdzieś.)





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 10.05.2022

    Gazeta.pl i Ukrayina.pl licytują słynne znaczki pocztowe z podpisami bohaterów Ukrainy


  • 06.05.2022

    Muzeum Narodowe w Warszawie i AMS pokazują sztukę w przestrzeni miasta


  • 04.05.2022

    Globalny raport o pracy hybrydowej 2022


  • 02.05.2022

    Alkohol oszukuje


  • 01.05.2022

    Słodkie Święto Pracy


  • 29.04.2022

    I kto tu jest potworem?


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek