Wydawcą
portalu jest:
Znajdz
Na radarze
Z Misją
Do kawy
Wydarzenia
Kampanie
Wydawcą
portalu jest:
Kampanie
Wydarzenia
Do kawy
Z Misją
Na radarze
Zwycięzcy konkursu na Kampanie Społeczną Roku 2016
WYDARZENIA ────── 02.10.2017
RAPORT Z KONKURSU 2016
Przypominamy zwycięzców zeszłej edycji konkursu na najlepszą kampanię społeczną roku oraz przypominamy iż niebawem zaczniemy rekrutację do kolejnej edycji. Celem konkursu jest promowanie dobrych praktyk w marketingu społecznym,którego przejawem są kampanie społeczne,czyli działania komunikacyjne na rzecz wspólnego dobra,wykorzystujące działania reklamowe...
czytaj
WYDARZENIA ────── 28.09.2017
Termos dla brata
Mrozy to jedno z podstawowych zagrożeń dla życia osób bezdomnych. Celem kampanii było uwrażli- wienie na trudną sytuację tej grupy osób i zachę- cenie do podarowania im termosów, w których mogliby przechowywać i zabierać ze sobą ciepłe napoje.Cel został osiągnięty,...
czytaj
KAMPANIE ────── 28.09.2017
PODWÓRKO NIVEA RODZINNE MIEJSCE ZABAW EDYCJA 2016
Z badań Millward Brown, przeprowadzonych na zlecenie marki NIVEA wynika, że polscy rodzice przebywają z dziećmi średnio 4 godziny dziennie. Jednak dane Organizacji Współpracy Gospodar- czej i Rozwoju (OECD) pokazują, że jakościowego, wspólnego czasu jest w tym bardzo mało.NIVEA Polska...
czytaj
KAMPANIE ────── 28.09.2017
Atopowi bohaterowie
Brak podejścia psychosomatycznego i zwrócenia uwagi na obniżone poczucie własnej wartości, a także szereg negatywnych emocji to problemy, z którymi zmagają się dzieci chorujące na atopowe zapalenie skóry (AZS). Brakuje narzędzia, konkret- nego rozwiązania, które pozwoliłoby im zrozumieć te emocje....
czytaj
KAMPANIE ────── 28.09.2017
Po stronie natury
Poprzez ideę „Posadź swoje drzewo!” organizatorzy podkreślali, że każdy z nas ma realny wpływ na stan środowiska naturalnego, a działając wspólnie mo- żemy osiągnąć więcej niż pojedynczo. W ramach tegorocznej edycji programu odbyły się liczne wydarzenia specjalne, których głównym elementem...
czytaj
KAMPANIE ────── 28.09.2017
Wojna z rakiem
Chorzy na raka w Polsce nie mają dostępu do 70% zalecanych leków. Jeśli chcą się leczyć, muszą sami zebrać pieniądze, często nawet kilkadziesiąt tysięcy miesięcznie. Ogromna liczba chorych i próśb o datki sprawia, że trudno się przebić z komunikatem. Dzięki...
czytaj
KAMPANIE ────── 28.09.2017
Dzieci nie chcą FAS
Kobiety nie zdają sobie sprawy, że nawet lampka wina może trwale uszkodzić płód. Lekarze oraz media nie są w tej kwestii jednogłośni, co podtrzymuje żywot- ność mitu o braku szkodliwości małej dawki alkoholu dla nienarodzonego dziecka. Zadaniem kampanii był w...
czytaj
KAMPANIE ────── 28.09.2017
POKAŻ DZIADKOM
Co roku w Polsce 70 tysięcy osób dostaje udaru mózgu. Jest to jedna z najczęstszych przyczyn śmierci, a znaczna część chorych jest sparaliżo- wana i wymaga długotrwałej rehabilitacji. Niestety niewielka część społeczeństwa wie, jakie są objawy udaru i jak należy...
czytaj
KAMPANIE ────── 28.09.2017
BALTICARIUM – PROJEKT EDUKACYJNY
Liczba zwierząt w Morzu Bałtyckim drastycznie spada. Według ONZ, aż 90% światowych zasobów ryb jest przełowionych lub poławianych na najwyższym możliwym poziomie (Raport FAO, So a 2014). Jeśli nic się nie zmieni za kilka lat Bałtyk może być pustym zbiornikiem....
czytaj
KAMPANIE ────── 28.09.2017
BohaterON!- WŁĄCZ HISTORIĘ
Powstanie Warszawskie zapisało się na kartach historii jako jedno z najważniejszych wydarzeń kształtujących polską tożsamość. Było ono uoso- bieniem wartości takich jak patriotyzm, wolność czy determinacja w przeciwstawianiu się wrogom. Niestety wśród kolejnych pokoleń, wraz z biegiem czasu, świadomość jego...
czytaj
KAMPANIE ────── 27.09.2017
Chodź pójdziemy do ciebie
Starsze psy ze schroniska mają o wiele mniejszą szansę na adopcję niż szczeniaki, spędzają długie miesiące, a nawet lata w oczekiwaniu na nowych właścicieli. Niestety w wielu przypadkach schronisko jest miejscem, w którym kończą swój żywot. W ramach kampanii przygotowano...
czytaj
KAMPANIE ────── 27.09.2017
PokochAygo- Szukamy domu dla Taygi
Problemem społecznym zdefiniowanym przy budowie strategii była kwestia przepełnionych schronisk i niechęci do adopcji psów ze schroniska, a także brak środków finansowych na poprawę losu zwierząt przebywających w przytuliskach. Celem było zachęcenie do świadomych adopcji i wsparcie schroniska. Zamiast psa...
czytaj
1
2
Następne »
Ta strona używa ciasteczek
Rozumiem