Z badań Millward Brown, przeprowadzonych na zlecenie marki NIVEA wynika, że polscy rodzice przebywają z dziećmi średnio 4 godziny dziennie. Jednak dane Organizacji Współpracy Gospodar- czej i Rozwoju (OECD) pokazują, że jakościowego, wspólnego czasu jest w tym bardzo mało.NIVEA Polska już po raz drugi wybudowała 40 wyjątkowych Rodzinnych Miejsc Zabaw na terenie całego kraju, które stały się miejscem spędzania czasu rodziców i dzieci. Do projektu dołączył ambasador Mateusz Kusznierewicz– sportowiec i aktywny tata dwójki dzieci, który podpowiadał jak ciekawie zorganizo- wać rodziny czas, z dala od telewizora czy kompu- tera.Cele kampanii zostały zrealizowane – dotarcie do jak największej liczby konsumentów, dotarcie z komunikatem do społeczności lokalnych, zaanga- żowanie ich na etapie głosowania oraz dotarcie do mediów ogólnopolskich i lokalnych. Łącznie projekt został opisany w mediach niemal 3500 razy. Marka kolejny raz zwróciła uwagę na problem jakościo- wego spędzania czasu z dziećmi oraz zaangażowała konsumentów do wzięcia udziału w konkursie.
Projekt wykonała NIVEA Sp. z o.o.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
30.09.2024
Same nie znikną
-
29.09.2024
…z wyjątkiem uważnego kierowcy
-
29.09.2024
Inne na zewnątrz, inne w środku
-
28.09.2024
Stracone urodziny
-
28.09.2024
#TataTeżCzyta2024 — podsumowanie kampanii
-
26.09.2024
Dzieci bez przyszłości