logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > PODWÓRKO NIVEA RODZINNE MIEJSCE ZABAW EDYCJA 2016
28.09.2017
Tematy: Kampanie

PODWÓRKO NIVEA RODZINNE MIEJSCE ZABAW EDYCJA 2016



Z badań Millward Brown, przeprowadzonych na zlecenie marki NIVEA wynika, że polscy rodzice przebywają z dziećmi średnio 4 godziny dziennie. Jednak dane Organizacji Współpracy Gospodar- czej i Rozwoju (OECD) pokazują, że jakościowego, wspólnego czasu jest w tym bardzo mało.NIVEA Polska już po raz drugi wybudowała 40 wyjątkowych Rodzinnych Miejsc Zabaw na terenie całego kraju, które stały się miejscem spędzania czasu rodziców i dzieci. Do projektu dołączył ambasador Mateusz Kusznierewicz– sportowiec i aktywny tata dwójki dzieci, który podpowiadał jak ciekawie zorganizo- wać rodziny czas, z dala od telewizora czy kompu- tera.Cele kampanii zostały zrealizowane – dotarcie do jak największej liczby konsumentów, dotarcie z komunikatem do społeczności lokalnych, zaanga- żowanie ich na etapie głosowania oraz dotarcie do mediów ogólnopolskich i lokalnych. Łącznie projekt został opisany w mediach niemal 3500 razy. Marka kolejny raz zwróciła uwagę na problem jakościo- wego spędzania czasu z dziećmi oraz zaangażowała konsumentów do wzięcia udziału w konkursie.

Projekt wykonała NIVEA Sp. z o.o.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek