────── 27.09.2017
PokochAygo- Szukamy domu dla Taygi
Problemem społecznym zdefiniowanym przy budowie strategii była kwestia przepełnionych schronisk i niechęci do adopcji psów ze schroniska, a także brak środków finansowych na poprawę losu zwierząt przebywających w przytuliskach. Celem było zachęcenie do świadomych adopcji i wsparcie schroniska.
Zamiast psa z hodowli w sesji zdjęciowej Toyoty Aygo wzięła udział suczka z Korabiewic-Tayga. Powstał film typu making-of, w którym widz mógł zobaczyć psią gwiazdą i poznać jej smutną historię.Aby uzyskać jak największe zaangażowanie, Toyota postanowiła wpłacić na konto schroniska 1 zł za każde udostępnienie na Facebooku. Materiał został opublikowany na fanpage’u
Schroniska w Korabiewicach. Został także udostępniony przez Toyote.
Dzięki zaangażowaniu społeczności w internecie udało się znaleźć nowych opiekunów nie tylko Taydze ale także innym psom przebywającym w schronisku. Dzięki zaangażowaniu internautów film wyświetlono ponad 4 mln razy.
Projekt wykonała agencja Clos Brothers
Kraje:
Polska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
23.04.2024
Jakie książki kupujemy — raport Allegro i Allegro Lokalnie
-
23.04.2024
23 kwietnia — Międzynarodowy Dzień Książki i Praw Autorskich
-
22.04.2024
Polak na diecie