────── 27.09.2017
PokochAygo- Szukamy domu dla Taygi
Problemem społecznym zdefiniowanym przy budowie strategii była kwestia przepełnionych schronisk i niechęci do adopcji psów ze schroniska, a także brak środków finansowych na poprawę losu zwierząt przebywających w przytuliskach. Celem było zachęcenie do świadomych adopcji i wsparcie schroniska.
Zamiast psa z hodowli w sesji zdjęciowej Toyoty Aygo wzięła udział suczka z Korabiewic-Tayga. Powstał film typu making-of, w którym widz mógł zobaczyć psią gwiazdą i poznać jej smutną historię.Aby uzyskać jak największe zaangażowanie, Toyota postanowiła wpłacić na konto schroniska 1 zł za każde udostępnienie na Facebooku. Materiał został opublikowany na fanpage’u
Schroniska w Korabiewicach. Został także udostępniony przez Toyote.
Dzięki zaangażowaniu społeczności w internecie udało się znaleźć nowych opiekunów nie tylko Taydze ale także innym psom przebywającym w schronisku. Dzięki zaangażowaniu internautów film wyświetlono ponad 4 mln razy.
Projekt wykonała agencja Clos Brothers
Kraje:
Polska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.10.2024
Noc Księgarń już 4 października. Prawie dwieście wydarzeń w 180 księgarniach
-
02.10.2024
Pomarańcza
-
02.10.2024
Świat oczami niepiśmiennych
-
01.10.2024
Same nie znikną
-
01.10.2024
Powstała Baza Ekspertów i Ekspertek Karty Praw Dziecka w Biznesie
-
30.09.2024
Szkoła kontra smartfony