────── 27.09.2017
PokochAygo- Szukamy domu dla Taygi
12 / 18
Problemem społecznym zdefiniowanym przy budowie strategii była kwestia przepełnionych schronisk i niechęci do adopcji psów ze schroniska, a także brak środków finansowych na poprawę losu zwierząt przebywających w przytuliskach. Celem było zachęcenie do świadomych adopcji i wsparcie schroniska.
Zamiast psa z hodowli w sesji zdjęciowej Toyoty Aygo wzięła udział suczka z Korabiewic-Tayga. Powstał film typu making-of, w którym widz mógł zobaczyć psią gwiazdą i poznać jej smutną historię.Aby uzyskać jak największe zaangażowanie, Toyota postanowiła wpłacić na konto schroniska 1 zł za każde udostępnienie na Facebooku. Materiał został opublikowany na fanpage’u
Schroniska w Korabiewicach. Został także udostępniony przez Toyote.
Dzięki zaangażowaniu społeczności w internecie udało się znaleźć nowych opiekunów nie tylko Taydze ale także innym psom przebywającym w schronisku. Dzięki zaangażowaniu internautów film wyświetlono ponad 4 mln razy.
Projekt wykonała agencja Clos Brothers
Kraje:
Polska
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
27.03.2023
Biedronka usuwa ze swoich produktów tony cukru, tłuszczu i soli
-
24.03.2023
Światowy Dzień Walki z Dyskryminacją Rasową w IKEA
-
23.03.2023
Grodziski Ośrodek Sportu i Rekreacji z „cichymi godzinami”
-
16.03.2023
Netto i Caritas wspierają potrzebujących na Wielkanoc
-
15.03.2023
Superkomputer od Funduszu Żubra widzi, słyszy i rozumie dzikie zwierzęta
-
13.03.2023
Brak towaru w magazynie