logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > „Prospołeczne” karty kredytowe
09.03.2012
Tematy: Kreacje / printy

„Prospołeczne” karty kredytowe



Karta płatnicza banku Bancaja pędzi terminalem na miejsce ekologicznej katastrofy. „Za każdym razem, gdy używasz tej karty, pomagasz potrzebującym” – głosi hasło kampanii promującej „społecznie aktywne” karty VISA.

Celem kampanii jest przekonanie Hiszpanów do stosowania „prospołecznych” kart Tarjeta Bancaja ONG emitowanych przez bank Bancaja. Połowę zysków z transakcji realizowanych przy pomocy tej karty bank przeznacza na potrzeby organizacji pozarządowych wskazanych przez klientów.

Kreacje kampanii wykonano techniką fotomontażu. Znak graficzny przesuwanej w terminalu karty nakłada się kolejno na ponton – płynący do ludzi porwanych przez wzburzoną rzekę, awionetkę – lecącą nad płonącym lasem oraz karetkę pogotowia – sunącą po zgliszczach zburzonego miasta. 

Kampanię przygotowała agencja Remo. Kampania ruszyła w Hiszpanii w lutym 2012 r.
M. Dembińska

————————-

KOMENTARZ PROJEKTANTA GRAFIKI UŻYTKOWEJ
Z projektowego punktu widzenia kampania jest bardzo prosta i czytelna. Asocjacje wydawać by się mogły wręcz oczywiste – użytkownik karty niesie pomoc. Plakaty są spójne, a na tle fotograficznych katastrof rysunek dloni przeciągajacej kartę jest bardzo sugestywny. Warstwa tekstowa jest jenak zbyt mało widoczna, by jednoznacznie stwierdzić o co chodzi w kampanii.
Borys Włoczkowski








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

  • 08.06.2025Kreacje / printy

    W chłodni

  • 06.06.2025Kreacje / printy

    Zepsute bajki

  • 30.05.2025Kreacje / printy

    Real Reality Show

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek