Datki na organizacje charytatywne mogą przybierać różne formy: od jednorazowych wpłat, poprzez stałe dyspozycje na koncie bankowym, a skończywszy na… odpowiednim zapisie w testamencie. Problem w tym, że wiele osób albo nie ma tej świadomości, albo – podczas spisywania testamentu – po prostu o tym nie pamięta.
Kampania zrealizowana na zamówienie UNICEF-u oraz kolumbijskiej Fundacji Cardioinfantil przypomina o tym za pomocą nieco przewrotnego filmu: jego bohaterowie, para sympatycznych emerytów, formułują ostatnią wolę za pomocą wizytówek z imionami beneficjentów, które rozmieszczają na terenie swojej posesji. Widz sądzi, że obdarowywanymi szczęściarzami są ich najbliżsi – rodzina i przyjaciele. Dopiero w finale okazuje się, że majątek został zapisany na rzecz podopiecznych fundacji, czyli dzieci zmagających się z ciężkimi chorobami serca:
txt: Dorota Chrobak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.04.2025
„Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy
-
23.04.2025
Nie bądź internetowym trollem
-
23.04.2025
Jak czytają Polacy?
-
20.04.2025
Dove walczy z presją idealnego wizerunku
-
20.04.2025
Jeż, żaba i trzmiel ratują planetę
-
18.04.2025
„Klara buduje” — Erbud walczy ze stereotypami w budownictwie