logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Gazeta pełna imion
01.07.2013
Tematy: Kampanie, Niemcy, Walka z przemocą

Gazeta pełna imion

Your browser does not support the video tag.


W tej 48-stronicowej gazecie nie znalazły się żadne wiadomości ze świata polityki, newsy giełdowe czy prognoza pogody. Publikacja zawiera wyłącznie imiona dzieci i krótkie informacje na temat tego, w jaki sposób znęcali się nad nimi dorośli. Łącznie na łamach dziennika ukazały się 174 artykuły złożone z 241,095 imion, co według danych organizacji odpowiada liczbie dzieci, które codziennie stają się ofiarami przemocy. Zadrukowanie całej gazety imionami ma uzmysłowić skalę problemu.

The Daily Abuse ujrzała światło dzienne 19 listopada 2012, w Międzynarodowym Dniu Walki z Przemocą wobec Dzieci. Dziennik ukazał się w nakładzie 720 tysięcy kopii, w 9 językach i został rozdystrybuowany w 23 największych krajach świata.

Ta mocna i pomysłowa kampania została stworzona przez niemiecką agencję Serviceplan na zlecenie międzynarodowej organizacji pozarządowej Innocence in Danger. W rezultacie akcja dotarła do ponad miliona czytelników.

Innocence in Danger zostało założone w 1999 roku przez grupę obywateli z inicjatywy UNESCO. Aktualnie stowarzyszenie działa na terenie 29 krajów, a jego główną misją jest przeciwdziałanie przemocy seksualnej wobec dzieci oraz rozpowszechnianiu pornografii dziecięcej i pedofilii. Więcej informacji znajduje się na stronie http://innocenceendanger.org/.

Kampania otrzymała Złotego Lwa na festiwalu w Cannes w kategorii Direct.

Agnieszka Grzechowiak



Nazwa kampanii:
The Daily Abuse
Czas:
2012.11.19 - 2012.12.18
Nadawca:
Innocence in Danger
Media:
Ambient
Wykonawca:
Serviceplan (Munich)
Adresaci:
Osoby, w których otoczeniu dochodzi do przemocy wobec dzieci





12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

  • 08.06.2025Kreacje / printy

    W chłodni

  • 06.06.2025Kreacje / printy

    Zepsute bajki

  • 03.06.2025Kampanie

    Dziecko samo w obcym mieście

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek