logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Pomoc społeczna
   ──────  02.04.2014

Danuta Stenka pomaga zobaczyć

Your browser does not support the video tag.


Danuta Stenka wystąpiła w spocie „Kto to?”, w którym wraz z 3,5-letnią niewidomą Olą zachęca do przekazania 1% podatku na Stowarzyszenie Rodziców i Przyjaciół Dzieci Niewidomych i Słabowidzących „Tęcza”.

16 lutego 2014 r. w warszawskim studiu produkcyjnym Daylight został nakręcony spot promocyjny pod tytułem „Kto to?”. Scenariusz do filmu napisała Anna Witarzewska, prezes Stowarzyszenia Rodziców i Przyjaciół Dzieci Niewidomych i Słabowidzących "Tęcza", za reżyserię odpowiedzialny był Olaf Tryzna z Warszawskiej Szkoły Filmowej. Głównym przekazem spotu jest przełamanie bariery między dziećmi niewidomymi a osobami w pełni widzącymi. Wsparcia od strony technicznej użyczyła Warszawska Szkoła Filmowa, a producentem wykonawczym była Grupa Codex. Serwis foto i kreację graficzną wykonał Maciej Jędrzejewski.

Wszystkie osoby zaangażowane w realizację kampanii, w tym aktorka, obsługa techniczna i produkcyjna, wzięły udział pro bono. Kampanię promocyjną „Tęczy” można śledzić w Internecie, na portalach społecznościowych,
w telewizji regionalnej oraz w prasie.

Stowarzyszenie „Tęcza” od 24 lat pomaga osobom niewidomym i słabowidzącym. Głównym celem działalności Stowarzyszenia jest objęcie kompleksową opieką dzieci niewidomych i słabowidzących i ich rodzin oraz wczesne wykrywanie niepełnosprawności wzrokowej i jej zapobieganie. Stowarzyszenie prowadzi trzy placówki rehabilitacyjno-edukacyjne dla dzieci, młodzieży i osób dorosłych z niepełnosprawnością wzroku
i dodatkowymi schorzeniami.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Kto to?
Czas:
2014.4.2 - 2014.4.30
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Pomoc społeczna
Nadawca:
Stowarzyszenie Rodziców i Przyjaciół Dzieci Niewidomych i Słabowidzących "Tęcza"
Media:
Telewizja, plakaty, ulotki
Wykonawca:
Grupa Codex, Warszawska Szkoła Filmowa, Stowarzyszenie Rodziców i Przyjaciół Dzieci Niewidomych i Słabowidzących "Tęcza"
Adresaci:
Podatnicy
Hasło kampani:
Zobacz. Niewidome dzieci





polecamy ─── 24.01.2022

Znak – pełnosprawni


Na całym świecie osoby niepełnosprawne ruchowo są w życiu publicznym reprezentowane przez jedną ikonę – osobę siedzącą na...


nazwa kategorii: Kreacje / printy

CZYTAJ TEŻ:


  • 29.04.2022

    I kto tu jest potworem?


  • 28.04.2022

    Gdyby tylko mogły mówić…


  • 28.04.2022

    Saype przy wsparciu Lavazzy stworzył gigantyczne dzieło w sercu Wenecji


  • 27.04.2022

    Gdy nie ma nic ważniejszego od nałogu


  • 27.04.2022

    Na Disney Channel rusza pasmo w polskim języku migowym (PJM)


  • 26.04.2022

    Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek