logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Dla twojego bezpieczeństwa
16.04.2024
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Łotwa, Edukacja, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

Dla twojego bezpieczeństwa



Prawdopodobieństwo śmierci w katastrofie lotniczej jest minimalne. – W 2022 roku doszło do pięciu wypadków śmiertelnych na 32,2 miliona lotów – mówi dyrektor generalny Międzynarodowego Zrzeszenia Przewoźników Powietrznych (IATA), Willie Walsh. – To pokazuje, że latanie jest jedną z najbezpieczniejszych czynności, w jakie człowiek może się zaangażować.

A mimo to w samolotach zawsze można znaleźć szczegółowe instrukcje dotyczące zasad bezpieczeństwa. Twórcy łotewskiej kampanii społecznej For Your Breast Safety zadali sobie zasadne w tej sytuacji pytanie: dlaczego nie stworzyć analogicznej instrukcji dotyczącej samobadania piersi, by kobiety były bezpieczne tu, na ziemi? Tym bardziej że ryzyko zachorowania na raka piersi (w porównaniu ze śmiercią w katastrofie lotniczej) jest drastycznie wyższe – wynosi aż 1 do 8!

Kampanie społeczne, w niebanalny sposób zwiększające wiedzę na temat samobadania, stanowią istotną część inicjatyw profilaktycznych dotyczących raka piersi. O najciekawszych pomysłach kreatywnych w tej dziedzinie pisaliśmy TUTAJ, TUTAJ, TUTAJ, TUTAJ oraz TUTAJ.

txt: Dorota Chrobak

zdrowie rak edukacja film rak piersi kobiety badanie profilaktyka zdrowotna samobadanie Łotwa


Nazwa kampanii:
For Your Breast Safety
Czas:
2024.3
Media:
film
Wykonawca:
McCann Riga, Latvia





17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 17.12.2025Kampanie

    Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej

  • 16.12.2025Wydarzenia

    Gdy smartfon odciąga uwagę od bliskich

  • 12.12.2025Kampanie

    Serialowa estetyka w służbie bezpieczeństwa drogowego

  • 11.12.2025Kampanie

    Zabawki z czasem się nudzą

  • 09.12.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!

  • 03.12.2025Kampanie

    Edukacja Obywatelska w praktyce

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek