Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Chile, Edukacja, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Świetna świetlna instrukcja badania piersi
Movistar Arena to hala widowiskowo-sportowa w Santiago, stolicy Chile. Kształt budowli, przypominający kobiecą pierś, bywa źródłem żartów. Dlatego władze obiektu postanowiły wykorzystać te skojarzenia i za pomocą zaawansowanej technologii przekuć je w szlachetnym celu.
Przez cały październik – od wielu lat uznawany na świecie za miesiąc świadomości raka piersi (Breast Cancer Awareness Month) – kopuła Movistar Areny przekształciła się w gigantyczny model sutka. Natomiast odpowiednio zapalane i wygaszane światła na jej powierzchni posłużyły za instrukcję badania, które każda pani może sama przeprowadzić w domowym zaciszu.
Film dokumentujący kampanię społeczną można obejrzeć poniżej:
Nazwa kampanii:
Unforgettable Lights
Czas:
2020.10.25
Nadawca:
Movistar Arena
Media:
experimental advertisement, electronics
Wykonawca:
VMLY&R, Chile
zobacz także
-
14.07.2025Kampanie
To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze
-
12.07.2025Kreacje / printy
Kwiaty
-
10.07.2025Kreacje / printy
Nie ma powodu do świętowania
-
09.07.2025slider
Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1
-
08.07.2025Kampanie
Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie
-
06.07.2025slider
Młodzi ludzie najbardziej samotni