Kreacje / printy, Kampanie, Ghana, Edukacja, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
────── 29.10.2021
Jak świeże bułeczki
Październik tradycyjnie obchodzimy jako Międzynarodowy Miesiąc Świadomości Raka Piersi. Wiele kampanii społecznych emitowanych w tym okresie skupia się na metodach samokontroli, czy też samobadania, które każda kobieta może przeprowadzić we własnym zakresie.
Szczególnie efektowny, a zarazem efektywny samouczek przedstawiła agencja Bloom Interactive z Ghany, która przyrównała badanie piersi do przygotowywania ciasta na bułeczki, zaś film instruktażowy zaaranżowała na wzór typowego programu na telewizyjnym kanale kulinarnym. Na zdrowie!
Kampania Keep Yours wholesome to tzw. agency self-promo, czyli autopromocja zaprojektowana z myślą o przyszłych klientach i kontrahentach.
Nazwa kampanii:
Keep Yours wholesome
Czas:
2021.10.28
Tematy:
Edukacja, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Ghana
Nadawca:
Bloom Interactive, Ghana
Media:
digital
Wykonawca:
Bloom Interactive, Ghana
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
11.01.2025
Jak organizować wydarzenia zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju i ESG?
-
10.01.2025
Literówka
-
10.01.2025
Zły Mikołaj
-
09.01.2025
Tradycyjna telewizja czy streaming? Przyszłość mediów w dobie platform cyfrowych
-
09.01.2025
1,5 mln nowych ryb trafiło do Odry
-
08.01.2025
Zastąpione przez plastik