Jak pokazać wszystko, nie pokazując niczego
Kobieca pierś jest tematem tabu niemal na całym świecie. A to z kolei przekłada się na poważne utrudnienia w edukacji i profilaktyce antynowotworowej. W niektórych krajach cenzura obyczajowa jest jednak szczególnie dotkliwa – w Bangladeszu aż 96 na 100 kobiet nie potrafi przeprowadzić samobadania piersi, bo po prostu nie wie, jak to zrobić (89,1% obywateli tego kraju to wyznawcy islamu).
Od czego jednak pomysłowość. Na zamówienie marki obuwia Nino Rossi powstał film edukacyjny, w którym rolę kobiet przejęli mężczyźni – a konkretnie bardzo popularni w Bangladeszu influencerzy. Na potrzeby kampanii społecznej zdjęli różowe koszule (kolor przypisany akcjom dotyczącym raka piersi), by na ich nagich torsach pani doktor przeprowadziła instruktaż dotyczący samobadania.
Uzupełnieniem kampanii jest platforma edukacyjna, pozwalająca kobietom pozyskiwać najnowsze informacje na temat raka piersi oraz umawiać się na wizyty u specjalistów.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.10.2024
Znamy nominowanych jubileuszowej 25. edycji Effie Awards Poland
-
03.10.2024
Noc Księgarń już 4 października. Prawie dwieście wydarzeń w 180 księgarniach
-
29.09.2024
Inne na zewnątrz, inne w środku
-
28.09.2024
Stracone urodziny
-
28.09.2024
#TataTeżCzyta2024 — podsumowanie kampanii
-
27.09.2024
Filary życiowe młodzieży. Wnioski z badania dla Politechniki Wrocławskiej