logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kreacje / printy, Kampanie, Bangladesz, Edukacja, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  28.01.2022

Jak pokazać wszystko, nie pokazując niczego



Kobieca pierś jest tematem tabu niemal na całym świecie. A to z kolei przekłada się na poważne utrudnienia w edukacji i profilaktyce antynowotworowej. W niektórych krajach cenzura obyczajowa jest jednak szczególnie dotkliwa – w Bangladeszu aż 96 na 100 kobiet nie potrafi przeprowadzić samobadania piersi, bo po prostu nie wie, jak to zrobić (89,1% obywateli tego kraju to wyznawcy islamu).

Od czego jednak pomysłowość. Na zamówienie marki obuwia Nino Rossi powstał film edukacyjny, w którym rolę kobiet przejęli mężczyźni – a konkretnie bardzo popularni w Bangladeszu influencerzy. Na potrzeby kampanii społecznej zdjęli różowe koszule (kolor przypisany akcjom dotyczącym raka piersi), by na ich nagich torsach pani doktor przeprowadziła instruktaż dotyczący samobadania.

Uzupełnieniem kampanii jest platforma edukacyjna, pozwalająca kobietom pozyskiwać najnowsze informacje na temat raka piersi oraz umawiać się na wizyty u specjalistów.

Film ma napisy w języku bengalskim. Poniżej znajduje się tłumaczenie na angielski:

0:06 (Rakin) – Hello! Yes, I’m talking to you. Do you know the symptoms of breast cancer?
0:12 (Zaki) – Rakin! What are you sharing in a public platform? This is a sensitive topic.
0:18 (Hamza) – Yes, and everyone knows about breast cancer. Multiple campaigns happen every year on this topic.
0:22 (Rakin) – They only know the topic name. Rather we have no idea about the symptoms of Breast cancer.
0:29 (Hamza) – Do you know about the symptoms of Breast Cancer? Can you tell me?
0:32 (Hamza’s Sister) – What type of a question is this? You don’t need to know anything.
0:37 (Hamza) – Hmmm. She doesn’t know. We should talk about the symptoms more openly.
0:44 (Saif) – Exactly. Our mothers, sisters, girlfriends, wives anyone can get affected by this. Whereas regularly performing a self checkup taking a minute only might save a life.
0:53 (Zaki) – But how are we going to make them aware about this self checkup?
0:55 (Rakin) – That’s why we’ve come to the expert.

zdrowie   |  rak   |  piersi   |  edukacja   |  film   |  rak piersi   |  kobiety   |  Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji   |  badanie   |  Bangladesz   |  Nino Rossi   |  samobadanie   | 


Nazwa kampanii:
Girls, It's Time to Tackle Breast Cancer
Czas:
2022.1.28
Tematy:
Edukacja, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Bangladesz
Nadawca:
Nino Rossi i Apex
Media:
film
Wykonawca:
Lie to Eye, Bangladesh





polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 05.12.2023

    Cały świat na tym korzysta


  • 04.12.2023

    Wystawa „To sztuka być sobą” — w przestrzeni miejskiej Torunia


  • 01.12.2023

    Kształt bezpieczeństwa


  • 30.11.2023

    Lidl promuje produkty z certyfikatem Fairtrade


  • 29.11.2023

    Na światło dzienne


  • 28.11.2023

    Bajeczki dla dzieci


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek