Polski oddział McCann-Erickson przygotował akcję ambientową dla Greenpeace, której celem było zwrócenie uwagi na zanieczyszczone środowisko stanowiące zagrożenie dla wielu gatunków. Jako nośnika reklamowego użyto… brudu, na którym za pomocą specjalnie przygotowanych szablonów "czyszczono" wizerunki zwierząt i dopisywano hasło "Żyją w brudzie, znikną wkrótce". Celem akcji było zwrócenie uwagi ludzi, że Ziemia tonie w brudzie przez co wiele gatunków zwierząt ginie bezpowrotnie.
W akcji wykorzystano brudne samochody, wiaty przystankowe, podłogi w środkach komunikacji miejskiej oraz ściany w tunelach. Działania spotkały się z odzewem w mediach i zainteresowaniem przechodniów oraz internautów – ze strony Greenpeace można było ściągnąć szablony i
dołączyć do akcji.
Zanieczyszczenie mórz i oceanów spowodowane działalnością człowieka stanowi śmiertelne zagrożenie dla tysięcy gatunków morskich. Dioksyny, metale ciężkie, odpady organiczne, pestycydy, ropa naftowa, to tylko część z niebezpiecznych substancji jakie codziennie trafiają do morskich akwenów na całym świecie.
Poniżej krótki film podsumowujący całą akcję.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.01.2025
Seniorzy, którzy nie istnieją
-
17.01.2025
Lisner wycofuje jaja z chowu klatkowego ze wszystkich swoich produktów
-
17.01.2025
Świat się nie zawali
-
16.01.2025
Trwa nabór zgłoszeń do raportu FOB „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2024. Dobre praktyki”
-
15.01.2025
Nie do zastąpienia
-
15.01.2025
Pustułki w zakładach Cemex Polska: udany sezon lęgowy 2024