Zwykłe, sojowe, czy kobiece?
Prowokacja medialna to coraz częstsze narzędzie w walce o rozwiązanie rozmaitych problemów społecznych.W lutym tego roku Stowarzyszenie Miasto jest nasze rozpowszechniło informację o planowanym otwarciu sklepu z papierosami dla dzieci, aby zwrócić uwagę na wpływ smogu na zdrowie najmłodszych mieszkańców. W tym tygodniu opinia publiczna ponownie dała się wkręcić w słusznej sprawie.
Tym razem burzę w mediach społecznościowych wzbudziła informacja o rzekomym wprowadzeniu do menu kawiarni Żona Krawca dodatkowego rodzaju mleka – z kobiecych piersi. Reklamowane było jako doskonały naturalny sposób na wzmocnienie odporności w okresie jesienno-zimowym.
Od razu pojawiły się głosy krytyczne – w dyskusji pojawiły się m.in. argumenty, że handel mlekiem kobiecym jest nielegalny.
Cała sprawa wyjaśniła się w środę. Kawiarnia wyjaśniła na swoim profilu na Facebooku:
Po udanej akcji teaserowej w kawiarni odbyła się konferencja inaugurująca projekt rozbijbankmleka.pl.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
15.01.2025
Nie do zastąpienia
-
15.01.2025
Pustułki w zakładach Cemex Polska: udany sezon lęgowy 2024
-
14.01.2025
Co dzieli i jednoczy Europejczyków?
-
14.01.2025
Między bajki włożyć
-
13.01.2025
Literówka
-
11.01.2025
Jak organizować wydarzenia zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju i ESG?