W październiku 2007 roku w Republice Hondurasu miała miejsce kampania uwrażliwiająca odbiorców na problem masowej wycinki lasów, której jednym ze skutków jest kurczenie się miejsca, gdzie mogą mieszkać zwierzęta. Niszczenie lasów to jednocześnie zabieranie domów ich mieszkańcom. Na reklamach pokazano nowoczesne stylowe wnętrza, w których umieszczono węża, jaguara i jelenia, po to by wszyscy właściciele mieszkań zastanowili się czy chcieliby mieć nowych współlokatorów. Hasło akcji przypomina, że „Co minutę tracimy 40 akrów naszych lasów. Czy weźmiesz go do siebie do domu, kiedy on już nie bedzie miał swojego?”
Kampanię zainicjowała organizacja AFE (Amor, Fe, y Esperanza), a realizowała ją agencja Publicidad Comercial Lowe (Honduras).
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
02.05.2022
Alkohol oszukuje
-
01.05.2022
Słodkie Święto Pracy
-
29.04.2022
I kto tu jest potworem?
-
28.04.2022
Gdyby tylko mogły mówić…
-
27.04.2022
Gdy nie ma nic ważniejszego od nałogu
-
26.04.2022
Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu