"Jest zółta, jest brzydka, do niczego nie pasuje, ale może uratować ci życie" (C’est jaune, c’est moche, ça ne va avec rien mais ça peut vous sauver la vie.). Karl Lagerfeld, mistrz stylu, propaguje bezpieczeństwo na francuskich drogach. Jak zawsze – w czarnym smokingu, z muszką i w ciemnych okularach, a dodatkowo we fluorescencyjnej kamizelce, ma skłonić kierowców do noszenia odblaskowych ubrań podczas nocnych podróży.
We Francji 1lipca br. weszła w życie ustawa o konieczności posiadania odblaskowych kamizelek i trójkątów bezpieczeństwa w samochodzie.
Nazwa kampanii:
It’s yellow, it’s ugly, it doesn’t go with anything, but it could save your li
Czas:
2008.7.1 - 2008.7.31
Tematy:
Bezpieczeństwo ruchu drogowego
Kraje:
Francja
Nadawca:
French Road Safety
Media:
Plakaty, prasa
Wykonawca:
Lowe Stratéus
Adresaci:
Kierowcy
Hasło kampani:
Safety vest and reflective triangle will be obligatory in every vehicle. Get equipped now.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
30.09.2024
Po prostu się rusz!
-
26.09.2024
Jak oswoić prądożerców?
-
25.09.2024
Pomarańcza
-
24.09.2024
Świat oczami niepiśmiennych
-
23.09.2024
Same nie znikną
-
19.09.2024
Książka jest znacznie lepsza