"Jest zółta, jest brzydka, do niczego nie pasuje, ale może uratować ci życie" (C’est jaune, c’est moche, ça ne va avec rien mais ça peut vous sauver la vie.). Karl Lagerfeld, mistrz stylu, propaguje bezpieczeństwo na francuskich drogach. Jak zawsze – w czarnym smokingu, z muszką i w ciemnych okularach, a dodatkowo we fluorescencyjnej kamizelce, ma skłonić kierowców do noszenia odblaskowych ubrań podczas nocnych podróży.
We Francji 1lipca br. weszła w życie ustawa o konieczności posiadania odblaskowych kamizelek i trójkątów bezpieczeństwa w samochodzie.
Nazwa kampanii:
It’s yellow, it’s ugly, it doesn’t go with anything, but it could save your li
Czas:
2008.7.1 - 2008.7.31
Tematy:
Bezpieczeństwo ruchu drogowego
Kraje:
Francja
Nadawca:
French Road Safety
Media:
Plakaty, prasa
Wykonawca:
Lowe Stratéus
Adresaci:
Kierowcy
Hasło kampani:
Safety vest and reflective triangle will be obligatory in every vehicle. Get equipped now.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
26.07.2022
Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów
-
21.07.2022
Krwawe diamenty
-
20.07.2022
Bądź bezpieczny przy pracy
-
19.07.2022
Nie jesteśmy twoim śmietnikiem
-
14.07.2022
Wojna nie robi sobie wakacji
-
13.07.2022
Fast fashion jest jak fast food