logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Ziomal, ziomeczek, ziomalinio
11.04.2016
Tematy: Kampanie, Polska, Kultura i sztuka

Ziomal, ziomeczek, ziomalinio

Your browser does not support the video tag.


Marian Dziędziel wie, że "ziomek" to "przyjaciel". Recytuje także tekst Wilka "Takie życie ziomek", a jego wystąpienie nauczycielka ocenia z podziwem jako "mega". Następne słowo, które poznają uczestnicy lekcji, to "maniurki".

"Znajomość polszczyzny sprzyja porozumieniu między pokoleniami i przynosi szczęście w życiu zawodowym i osobistym" – wyjaśnia lektor. Spot pt. "Lekcja języka współczesnego" jest kolejną odsłoną kampanii "Ojczysty. Dodaj do ulubionych!" prowadzonej przez Narodowe Centrum Kultury. Kampania poświęcona podnoszeniu świadomości językowej i kształtowaniu poczucia odpowiedzialności za polszczyznę została nagrodzona w Konkursie Kampania Społeczna Roku 2012.



Nazwa kampanii:
Ojczysty. Dodaj do ulubionych
Czas:
2016.4.6
Nadawca:
Narodowe Centrum Kultury
Media:
Internet
Wykonawca:
Oko i Ucho
Adresaci:
Użytkownicy polszczyzny
Hasło kampani:
Lekcja języka współczesnego





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek