logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Zielone podnosi libido
18.11.2020
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Stany Zjednoczone, Ekologia i środowisko, Konsumpcjonizm i konsumenci, Organizacje pozarządowe / NGO

Zielone podnosi libido



Jak wiadomo, seks wykorzystywany jest w reklamie, by sprzedawać wszystko – od koparek poprzez trumny, aż po gładź szpachlową. Tym ciekawiej prezentują się zatem kampanie, wykorzystujące motywy erotyczne w dowcipny, frapujący bądź nieoczywisty sposób.

Świetnym przykładem może być tutaj wysmakowana wizualnie kampania Greens Improve Sex, którą agencja Publicis przygotowała na zamówienie PETA, znanej organizacji non profit walczącej o prawa zwierząt. Na trzech grafikach widzimy ludzkie sylwetki w chwilach seksualnego uniesienia, jednak szczegóły ich anatomii zostały zakryte leśną roślinnością, głównie mchami i porostami. Całość nie tylko sugeruje, że integracja z naturą podnosi jakość pożycia seksualnego, ale też w inteligentny sposób nawiązuje do scenografii i designu głośnego filmu SF Aleksa Garlanda „Anihilacja”.

NGO Stany Zjednoczone Ekologia i środowisko konsumpcjonizm PETA wegetarianizm weganizm konsumenci Publicis digital seks Greens Improve Sex


Nazwa kampanii:
Greens Improve Sex
Czas:
2020.10.27
Nadawca:
PETA
Media:
digital
Wykonawca:
Publicis
Hasło kampani:
Nature has something to tell you: Greens has long been used to increase sexual desire, just watch.





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek