Zielone podnosi libido
Jak wiadomo, seks wykorzystywany jest w reklamie, by sprzedawać wszystko – od koparek poprzez trumny, aż po gładź szpachlową. Tym ciekawiej prezentują się zatem kampanie, wykorzystujące motywy erotyczne w dowcipny, frapujący bądź nieoczywisty sposób.
Świetnym przykładem może być tutaj wysmakowana wizualnie kampania Greens Improve Sex, którą agencja Publicis przygotowała na zamówienie PETA, znanej organizacji non profit walczącej o prawa zwierząt. Na trzech grafikach widzimy ludzkie sylwetki w chwilach seksualnego uniesienia, jednak szczegóły ich anatomii zostały zakryte leśną roślinnością, głównie mchami i porostami. Całość nie tylko sugeruje, że integracja z naturą podnosi jakość pożycia seksualnego, ale też w inteligentny sposób nawiązuje do scenografii i designu głośnego filmu SF Aleksa Garlanda „Anihilacja”.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.01.2021
Powstał kalkulator śladu wodnego naszych zakupów
-
19.01.2021
Niemarnowanie żywności jednym z wiodących trendów 2021 roku
-
18.01.2021
Słynna „Niebieska kurtka Najmana” hitem aukcji dla WOŚP
-
15.01.2021
Jesz? Nie jedź!
-
13.01.2021
„Brzydkie” buraki w Lidlu
-
07.01.2021
W Warszawie powstał ekomural NUTRIDOME oczyszczający powietrze