Zielone podnosi libido
Jak wiadomo, seks wykorzystywany jest w reklamie, by sprzedawać wszystko – od koparek poprzez trumny, aż po gładź szpachlową. Tym ciekawiej prezentują się zatem kampanie, wykorzystujące motywy erotyczne w dowcipny, frapujący bądź nieoczywisty sposób.
Świetnym przykładem może być tutaj wysmakowana wizualnie kampania Greens Improve Sex, którą agencja Publicis przygotowała na zamówienie PETA, znanej organizacji non profit walczącej o prawa zwierząt. Na trzech grafikach widzimy ludzkie sylwetki w chwilach seksualnego uniesienia, jednak szczegóły ich anatomii zostały zakryte leśną roślinnością, głównie mchami i porostami. Całość nie tylko sugeruje, że integracja z naturą podnosi jakość pożycia seksualnego, ale też w inteligentny sposób nawiązuje do scenografii i designu głośnego filmu SF Aleksa Garlanda „Anihilacja”.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
19.09.2023
Paszport do przyszłości
-
18.09.2023
Źrenice
-
18.09.2023
Historia na głosy. Ruszyła nowa kampania Centrum Archiwistyki Społecznej
-
14.09.2023
Najlepsze czasy dla potworów
-
13.09.2023
Magiczne pudełko
-
12.09.2023
Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF