Zielone podnosi libido
Jak wiadomo, seks wykorzystywany jest w reklamie, by sprzedawać wszystko – od koparek poprzez trumny, aż po gładź szpachlową. Tym ciekawiej prezentują się zatem kampanie, wykorzystujące motywy erotyczne w dowcipny, frapujący bądź nieoczywisty sposób.
Świetnym przykładem może być tutaj wysmakowana wizualnie kampania Greens Improve Sex, którą agencja Publicis przygotowała na zamówienie PETA, znanej organizacji non profit walczącej o prawa zwierząt. Na trzech grafikach widzimy ludzkie sylwetki w chwilach seksualnego uniesienia, jednak szczegóły ich anatomii zostały zakryte leśną roślinnością, głównie mchami i porostami. Całość nie tylko sugeruje, że integracja z naturą podnosi jakość pożycia seksualnego, ale też w inteligentny sposób nawiązuje do scenografii i designu głośnego filmu SF Aleksa Garlanda „Anihilacja”.
zobacz także
-
14.07.2025Kampanie
To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze
-
12.07.2025Kreacje / printy
Kwiaty
-
10.07.2025Kreacje / printy
Nie ma powodu do świętowania
-
09.07.2025slider
Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1
-
08.07.2025Kampanie
Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie
-
06.07.2025slider
Młodzi ludzie najbardziej samotni