Zbiera się na wymioty
Początek spotu wygląda jak urywek z amerykańskiego filmu lub serialu "Beverly Hills 90210" – młodzi ludzie się bawią, piją alkohol, impreza trwa w najlepsze. Nawet gdy jedna z dziewczyn zaczyna wymiotować, nie jest to coś, czego widz nie mógłby się spodziewać. Zaskakuje dopiero sylwetka mężczyzny, który powoli wyślizguje się z jej ust.
Spot pokazuje, że picie alkoholu wiąże się nie tylko z dobrą zabawą, a jego negatywne skutki nie kończą się wyłącznie na kacu następnego dnia. Zgodnie z hasłem kampanii "Every time you get drunk you separate yourself from the things that matter most" ("Za każdym razem, kiedy jesteś pijany, oddalasz się od spraw, które są najważniejsze"), twórcy spotu chcą udowodnić widzowi, że alkohol dystansuje osoby go spożywające od rodziny i przyjaciół.
Twórcą kampanii "Puke" ("Wymioty") jest organizacja FAD, walczącą z problemem uzależnienia od narkotyków.
Gabriela Będkowska
zobacz także
-
19.07.2025Kampanie
Odwiedź kulturę na wakacjach
-
14.07.2025Kampanie
To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze
-
12.07.2025Kreacje / printy
Kwiaty
-
10.07.2025Kreacje / printy
Nie ma powodu do świętowania
-
09.07.2025slider
Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1
-
08.07.2025Kampanie
Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie