logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Zbiera się na wymioty
19.07.2013
Tematy: Kampanie, Hiszpania, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

Zbiera się na wymioty

Your browser does not support the video tag.


Początek spotu wygląda jak urywek z amerykańskiego filmu lub serialu "Beverly Hills 90210" – młodzi ludzie się bawią, piją alkohol, impreza trwa w najlepsze. Nawet gdy jedna z dziewczyn zaczyna wymiotować, nie jest to coś, czego widz nie mógłby się spodziewać. Zaskakuje dopiero sylwetka mężczyzny, który powoli wyślizguje się z jej ust.

Spot pokazuje, że picie alkoholu wiąże się nie tylko z dobrą zabawą, a jego negatywne skutki nie kończą się wyłącznie na kacu następnego dnia. Zgodnie z hasłem kampanii "Every time you get drunk you separate yourself from the things that matter most" ("Za każdym razem, kiedy jesteś pijany, oddalasz się od spraw, które są najważniejsze"), twórcy spotu chcą udowodnić widzowi, że alkohol dystansuje osoby go spożywające od rodziny i przyjaciół.

Twórcą kampanii "Puke" ("Wymioty") jest organizacja FAD, walczącą z problemem uzależnienia od narkotyków.

Gabriela Będkowska



Nazwa kampanii:
Puke
Czas:
2013.5.14 - 2013.6.14
Nadawca:
FAD
Media:
Internet
Wykonawca:
Bungalow25
Adresaci:
Młodzi ludzie, pijący alkohol
Hasło kampani:
Every time you get drunk you separate yourself from the things that matter most (Za każdym razem, kiedy jesteś pijany, oddalasz się od spraw, które są najważniejsze)





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 19.07.2025Kampanie

    Odwiedź kulturę na wakacjach

  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek