Zaangażowane strony
Zerowy koszt, zysk przekraczający najśmielsze oczekiwania i srebrna statuetka na Międzynarodowym Festiwalu Reklamy w Cannes w kategorii kampania niskobudżetowa. Mowa o „Donate your website”, kampanii zaprojektowanej przez brazylijski oddział agencji Ogilvy dla GRAACC – organizacji, która zapewnia opiekę i leczenie dzieciom chorym na raka.
W akcję z 8 kwietnia br. zaangażowanych było ponad 400 stron www i blogów należących do firm i osób prywatnych. Po wejściu na daną stronę lub blog internauci natychmiast byli przekierowywani na witrynę GRAACC. Pod adresem www.graacc.org.br można było znaleźć szereg informacji na temat samej kampanii i co najważniejsze przekazać 5 dolarów (lub więcej) na rzecz organizacji. W internetową kampanią mógł włączyć się każdy, pobierając specjalny kod i implementując go na własnej stronie, co skutecznie zwiększyło jej zasięg.
W ciągu jednego dnia organizacja pozyskała środki równe 40% wszystkich środków zgromadzonych w całym 2009 r. Zanotowano imponującą liczbę 185 tys. wejść na stronę, podczas gdy średnia liczba wejść wynosi 3,5 tys. dziennie.
K. Kukuła
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
03.08.2022
delio zamraża ceny pięciuset produktów do końca października
-
29.07.2022
AMS odlicza czas do Godziny „W” – nie tylko w Warszawie
-
26.07.2022
Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów
-
22.07.2022
Ponad 85 proc. potrzebnej sumy w zbiórce na Bayraktara dla Ukrainy!
-
21.07.2022
Krwawe diamenty
-
20.07.2022
Bądź bezpieczny przy pracy