Alkohole, kieliszki, toasty kojarzą się z zabawą i radością. Kajdanki, które pojawiają się tuż obok psują sielską atmosferę. Imponująco wykonane kreacje kampanii „Alkohol Cuffs” podkreślają kontrast między zaletami picia alkoholu, a konsekwencjami przekroczenia bezpiecznych granic.
W rogu każdej z kreacji umieszczono kluczyki do samochodu z niewielką – bo i tak zdjęcia mówią same za siebie – informacją: „Drive sober or get pulled over” (Prowadź trzeźwy lub zostaniesz zatrzymany).
Kampania „Alcohol Cuffs” ma na celu uświadomienie kierowcom czym może grozić jazda pod wpływem alkoholu. Picie i świętowanie jest przyjemne, ale bycie zatrzymanym przez policję już niekoniecznie.
Kampania ta została stworzona przez agencję R&R Partners z Salt Lake City na zlecenie Utah Department of Highway Safety.
P. Ruszkowska
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
05.12.2023
Cały świat na tym korzysta
-
01.12.2023
Kształt bezpieczeństwa
-
29.11.2023
Na światło dzienne
-
28.11.2023
Bajeczki dla dzieci
-
27.11.2023
Cisza aż dudni
-
23.11.2023
DeepSteki