Alkohole, kieliszki, toasty kojarzą się z zabawą i radością. Kajdanki, które pojawiają się tuż obok psują sielską atmosferę. Imponująco wykonane kreacje kampanii „Alkohol Cuffs” podkreślają kontrast między zaletami picia alkoholu, a konsekwencjami przekroczenia bezpiecznych granic.
W rogu każdej z kreacji umieszczono kluczyki do samochodu z niewielką – bo i tak zdjęcia mówią same za siebie – informacją: „Drive sober or get pulled over” (Prowadź trzeźwy lub zostaniesz zatrzymany).
Kampania „Alcohol Cuffs” ma na celu uświadomienie kierowcom czym może grozić jazda pod wpływem alkoholu. Picie i świętowanie jest przyjemne, ale bycie zatrzymanym przez policję już niekoniecznie.
Kampania ta została stworzona przez agencję R&R Partners z Salt Lake City na zlecenie Utah Department of Highway Safety.
P. Ruszkowska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
30.09.2024
Po prostu się rusz!
-
25.09.2024
Pomarańcza
-
24.09.2024
Świat oczami niepiśmiennych
-
23.09.2024
Same nie znikną
-
19.09.2024
Książka jest znacznie lepsza
-
18.09.2024
…z wyjątkiem uważnego kierowcy