Alkohole, kieliszki, toasty kojarzą się z zabawą i radością. Kajdanki, które pojawiają się tuż obok psują sielską atmosferę. Imponująco wykonane kreacje kampanii „Alkohol Cuffs” podkreślają kontrast między zaletami picia alkoholu, a konsekwencjami przekroczenia bezpiecznych granic.
W rogu każdej z kreacji umieszczono kluczyki do samochodu z niewielką – bo i tak zdjęcia mówią same za siebie – informacją: „Drive sober or get pulled over” (Prowadź trzeźwy lub zostaniesz zatrzymany).
Kampania „Alcohol Cuffs” ma na celu uświadomienie kierowcom czym może grozić jazda pod wpływem alkoholu. Picie i świętowanie jest przyjemne, ale bycie zatrzymanym przez policję już niekoniecznie.
Kampania ta została stworzona przez agencję R&R Partners z Salt Lake City na zlecenie Utah Department of Highway Safety.
P. Ruszkowska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
07.05.2024
Yeermułka
-
06.05.2024
Znaki, wszędzie znaki
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
22.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
19.04.2024
Broń to nie zabawka!