Z prezerwatywą przez życie 2
"Sugar Baby Love" to kontynuacja kampanii „Baby, Baby”, również, jak jej 1. edycja, nagrodzona Złotym Lwem na Międzynarodowym Festiwalu Reklamy w Cannes. Tym razem kampania, zainspirowana sukcesem z poprzedniego roku, została skierowana do gejów.
Mimo że od pojawienia się epidemii AIDS środowisko gejowskie jest szczególnie uczulone na prewencję, w 2006 roku można było zaobserwować szerzenie się niebezpiecznych praktyk seksualnych. W związku tym, francuska organizacja AIDES postanowiła skierować kampanię właśnie do tej grupy. Celem kampanii było uwrażliwienie gejów na potrzebę optymalnej ochrony przed AIDS oraz społeczeństwa na kwestię homofobii i dyskryminacji.
Film z muzyką The Rubbet’s w zabawny sposób opowiada sentymentalną historię chłopca, potem młodego mężczyzny, który odkrywa swoją homoseksualność. Staje się ofiarą homofobii. Budując relacje z mężczyznami – i za każdym razem stosując prezerwatywę – szuka swojej wielkiej miłości.
Zachowano hasło z poprzedniej edycji: „Vivez assez longtemps pour trouver le bon!” (Żyj wystarczająco długo, aby znaleźć tego jedynego). Dodatkowo, powstał plakat – komiks przedstawiający scenariusz filmu zrealizowany przez artystę o pseudonimie Skwak.
M. Kryńska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
01.05.2024
Praca jest dla nas źródłem stresu
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń