Z pomaganiem jest do twarzy
1 lutego rozpoczęła się kampania Polskiego Czerwonego Krzyża pod hasłem „Z pomaganiem każdemu do twarzy”, dotycząca przekazania 1% podatku. Kampania przekonuje do pomocy potrzebującym poprzez przekazanie 1% podatku dochodowego na rzecz PCK.
Fundusze pozyskiwane m. in. z 1% podatku pozwalają codziennie pomagać wielu potrzebującym: PCK dożywia dzieci, dba o starsze i samotne osoby, edukuje w zakresie pierwszej pomocy, zdrowego żywienia i zdrowego stylu życia, pomaga ofiarom katastrof w kraju i zagranicą, promuje ideę honorowego krwiodawstwa, znajduje poszukującym rodzinom ich członków, którzy zaginęli podczas II wojny światowej. PCK pomagał powodzianom w 1997r. i w 2002 r. w akcji ratunkowej w Chorzowie.
Patronem kampanii „Z pomaganiem każdemu do twarzy” jest Polska Agencja Prasowa, a powierzchnię reklamową udostępniła firma Ströer Polska. Reklamy kampanii zamieszczone będą na plakatach i na 150 tys. zakładek do książek, które dystrybuowane będą przez sieci księgarń Matras, wydawnictwo PWN oraz placówki PCK w całej Polsce. Kampanię internetową wspiera ClickAd.
Polski Czerwony Krzyż jest najstarszą organizacją humanitarną w Polsce. Działa od 90 lat wszędzie tam, gdzie w imię humanitaryzmu – naczelnej zasady organizacji – można dać ludziom nadzieję na poprawę ich losu. Posiada status organizacji pożytku publicznego (KRS 0000225587)
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
15.09.2024
Newsy bez stygmatyzacji
-
13.09.2024
Wizerunek dziecka w internecie — publikować czy nie?
-
13.09.2024
Dom na detoksie. Zapisz się na bezpłatne szkolenie
-
12.09.2024
Warszawskie Dni Filmu Niemego: 13-15 września w kinie Muranów
-
11.09.2024
Na(d)staw ucho
-
10.09.2024
Na manowce