logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Z pomaganiem jest do twarzy
03.02.2009
Tematy: Kampanie, Polska, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%

Z pomaganiem jest do twarzy



1 lutego rozpoczęła się kampania Polskiego Czerwonego Krzyża pod hasłem „Z pomaganiem każdemu do twarzy”, dotycząca przekazania 1% podatku. Kampania przekonuje do pomocy potrzebującym poprzez przekazanie 1% podatku dochodowego na rzecz PCK.

Fundusze pozyskiwane m. in. z 1% podatku pozwalają codziennie pomagać wielu potrzebującym: PCK dożywia dzieci, dba o starsze i samotne osoby, edukuje w zakresie pierwszej pomocy, zdrowego żywienia i zdrowego stylu życia, pomaga ofiarom katastrof w kraju i zagranicą, promuje ideę honorowego krwiodawstwa, znajduje poszukującym rodzinom ich członków, którzy zaginęli podczas II wojny światowej. PCK pomagał powodzianom w 1997r. i w 2002 r. w akcji ratunkowej w Chorzowie.

Patronem kampanii „Z pomaganiem każdemu do twarzy” jest Polska Agencja Prasowa, a powierzchnię reklamową udostępniła firma Ströer Polska. Reklamy kampanii zamieszczone będą na plakatach i na 150 tys. zakładek do książek, które dystrybuowane będą przez sieci księgarń Matras, wydawnictwo PWN oraz placówki PCK w całej Polsce. Kampanię internetową wspiera ClickAd.

Polski Czerwony Krzyż jest najstarszą organizacją humanitarną w Polsce. Działa od 90 lat wszędzie tam, gdzie w imię humanitaryzmu – naczelnej zasady organizacji – można dać ludziom nadzieję na poprawę ich losu. Posiada status organizacji pożytku publicznego (KRS 0000225587)



Nazwa kampanii:
Z pomaganiem każdemu do twarzy
Czas:
2009.2.1 - 2009.4.30
Nadawca:
Polski Czerwony Krzyż
Media:
Billboardy, plakaty, zakładki do książek
Wykonawca:
Studio RED
Adresaci:
Podatnicy
Hasło kampani:
Z pomaganiem każdemu do twarzy. Przekaż potrzebującym 1%.





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek