Z peleryną na rowerze
Sylwetki rowerzystów, zwyczajowo oznaczające ścieżkę rowerową, na ulicach Toronto zyskały nowy element. Za postacią cyklisty powiewa peleryna – atrybut superbohatera, a pod rysunkiem widnieje pytanie „Are you an environmental hero?” („Czy jesteś bohaterem chroniącym środowisko?”).
Zainteresowani mogli poznać szczegóły na stronie internetowej http://earthday.ca/HOMETOWN/. Ambientowa kampania reklamowała konkurs Hometown Hero (Lokalny bohater), organizowany przez stowarzyszenie Earth Day Canada. Celem konkursu jest wyłonienie najbardziej aktywnych na rzecz ochrony środowiska lokalnych liderów. Kandydaci mogą zgłosić się sami, mogą też być zgłaszani przez osoby i instytucje doceniające ich pracę.
Wkomponowanie w otoczenie elementów promujących akcję miało być sposobem na dotarcie bezpośrednio do działaczy – nadawcy założyli, że część grupy docelowej mogą stanowić korzystający z ekologicznego środka transportu, jakim jest rower.
Zastosowano także standardowe formy reklamy. Kampanijny plakat przedstawiał widok z okna na wykarczowany las z podpisem „Are environmental issues always on your mind?” („Czy ciągle myślisz o problemach środowiska naturalnego?”). Konkurs Hometown Heroes promowały również trzy spoty radiowe, wykorzystujące motywy z popularnych dziecięcych piosenek.
Zwycięzca w kategorii indywidualnej otrzyma 10.000 dolarów, z czego połowę będzie zobligowany przekazać na wybrany przez siebie cel związany z ochroną środowiska. Nagrodą w kategorii grupowej jest również 10.000 dolarów – całość ma być przekazana na prowadzoną przez laureatów działalność.
A. Postek
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
30.09.2024
Po prostu się rusz!
-
26.09.2024
Jak oswoić prądożerców?
-
25.09.2024
Pomarańcza
-
24.09.2024
Świat oczami niepiśmiennych
-
23.09.2024
Same nie znikną
-
19.09.2024
Książka jest znacznie lepsza