logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Kanada, Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie, Ekologia i środowisko
   ──────  08.10.2010

Z peleryną na rowerze



Sylwetki rowerzystów, zwyczajowo oznaczające ścieżkę rowerową, na ulicach Toronto zyskały nowy element. Za postacią cyklisty powiewa peleryna – atrybut superbohatera, a pod rysunkiem widnieje pytanie „Are you an environmental hero?” („Czy jesteś bohaterem chroniącym środowisko?”).

Zainteresowani mogli poznać szczegóły na stronie internetowej http://earthday.ca/HOMETOWN/. Ambientowa kampania reklamowała konkurs Hometown Hero (Lokalny bohater), organizowany przez stowarzyszenie Earth Day Canada. Celem konkursu jest wyłonienie najbardziej aktywnych na rzecz ochrony środowiska lokalnych liderów. Kandydaci mogą zgłosić się sami, mogą też być zgłaszani przez osoby i instytucje doceniające ich pracę.

Wkomponowanie w otoczenie elementów promujących akcję miało być sposobem na dotarcie bezpośrednio do działaczy – nadawcy założyli, że część grupy docelowej mogą stanowić korzystający z ekologicznego środka transportu, jakim jest rower.

Zastosowano także standardowe formy reklamy. Kampanijny plakat przedstawiał widok z okna na wykarczowany las z podpisem „Are environmental issues always on your mind?” („Czy ciągle myślisz o problemach środowiska naturalnego?”). Konkurs Hometown Heroes promowały również trzy spoty radiowe, wykorzystujące motywy z popularnych dziecięcych piosenek.

Zwycięzca w kategorii indywidualnej otrzyma 10.000 dolarów, z czego połowę będzie zobligowany przekazać na wybrany przez siebie cel związany z ochroną środowiska. Nagrodą w kategorii grupowej jest również 10.000 dolarów – całość ma być przekazana na prowadzoną przez laureatów działalność.
A. Postek


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Hometown Heroes 2011
Czas:
2010.10.1 - 2011.2.28
Tematy:
Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie, Ekologia i środowisko
Kraje:
Kanada
Nadawca:
Earth Day Canada
Media:
Ambient, outdoor, radio
Wykonawca:
DDB Canada
Adresaci:
Osoby zaangażowane w ochronę środowiska, społeczności lokalne
Hasło kampani:
Are you an environmental hero? (Czy jesteś bohaterem chroniącym środowisko?);





polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 25.09.2023

    Jedyny słuszny kandydat


  • 22.09.2023

    #LasySięLiczą w całej Polsce. Zaproszenie na święto lasu 23-24 września


  • 21.09.2023

    Gdzie jest sęp?


  • 20.09.2023

    Na wojnę tak, poza tym – nie


  • 20.09.2023

    Zanim to się stanie


  • 19.09.2023

    Dach nad głową


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek