logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Z komórką przez pola i lasy
09.07.2017
Tematy: Kampanie, Polska, Kraje, Problemy społeczne, Edukacja, Ekologia i środowisko

Z komórką przez pola i lasy



Klub Gaja przygotował aplikację „Drzewa z klimatem”, przeznaczoną na urządzenia mobilne. Jest to rodzaj przewodnika z prezentacją niemal 250 drzew. Są tu opisane najciekawsze okazy zgłoszone w konkursie Drzewo Roku, a także inne, cenne przyrodniczo drzewa. Przeczytamy o ich historii oraz znajdziemy wskazówki, jak dojechać do miejsca, gdzie rosną te pomniki przyrody. Aplikacja jest tak opracowana, by przy okazji zwiedzić atrakcje turystyczne na Opolszczyźnie, Śląsku, w Małopolsce i na Podkarpaciu. Aplikację można pobrać bezpłatnie w sklepie Google Play, App Store i Windows Store.

Dużo miejsca w aplikacji poświęcone jest tematyce zadrzewienia śródpolnego. Mamy tu opisy drzew i krzewów, charakterystycznych dla tego rodzaju zadrzewień. W projekcie zostały wykorzystane zdjęcia i informacje z publikacji: „90 drzew. Okazy niezwykłe” autorstwa Pawła Zarzyńskiego i Roberta Tomusiaka oraz „Czas drewna. Czar drewna”, wydanych przez Centrum Informacyjne Lasów Państwowych. Projekt został przygotowany we współpracy z Generalną Dyrekcją Ochrony Środowiska Lasów Państwowych, a aplikacja powstała dzięki dofinansowaniu przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. Więcej informacji na ten temat można znaleźć na stronie www.wsrodpol.swietodrzewa.pl.



Nazwa kampanii:
Drzewa z klimatem
Nadawca:
Klub Gaja





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek