logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Wypalony miś
01.07.2008
Tematy: Kampanie, Turcja, Ekologia i środowisko

Wypalony miś



Niedźwiedź polarny z rudym futrem? W Turcji w lutym br. odbyła się kampania na rzecz walki z globalnym ociepleniem, pokazująca skutki tego zjawiska. Jeśli pozostaniemy nieczuli na globalne ocieplenie to jedna czwarta gatunków zwierząt żyjących teraz na świecie ulegnie wymarciu. ("If we keep being insensitive towards global warming, one fourth of world’s living species will go extinct.")

Obecnie obserwuje się zjawisko zanikania wielu gatunków zwierząt w bardzo szybkim tempie. Eksperci szacują, że za 50 lat świat pozbawiony zostanie jednej czwartej gatunków roślin i zwierząt lądowych.
– Winne są zmiany klimatyczne. Przyroda dostosowuje się do globalnego ocieplenia. Wiele gatunków już przemieszcza się w chłodniejsze rejony, w miarę jak podnosi się tam średnia roczna temperatura powietrza. Jednak nie każde stworzenie otrzyma od losu szansę przetrwania. Znaczna część gatunków po prostu zniknie, bo ich siedlisko albo przestanie istnieć, albo też zostanie zajęte przez bardziej ekspansywny gatunek, który nie będzie przebierał w środkach, ratując się przed śmiercią – mówi prof. Chris Thomas z uniwersytetu w Leeds, który kierował pracami kilkunastoosobowego zespołu naukowców z całego świata, którzy przygotowali specjalną ekspertyzę.

– Naszym zamiarem nie było podanie konkretnej liczby gatunków, które wymrą – to zadanie niemożliwe do wykonania. Oszacowaliśmy natomiast, jaki procent z nich ubędzie,jeżeli spełnią się prognozy klimatologów – wyjaśnia prof. Thomas.



Nazwa kampanii:
The future of the Ice Bear
Czas:
2008.2.10 - 2008.5.29
Nadawca:
Greenpeace
Media:
Prasa
Wykonawca:
Grey Worldwide (Istanbul)
Adresaci:
Ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
If we keep being insensitive towards global warming, one fourth of world’s living species will go extinct





12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

  • 08.06.2025Kreacje / printy

    W chłodni

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek