logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Wymienić wiedzę, żeby zmienić świat
28.10.2016
Tematy: Wydarzenia

Wymienić wiedzę, żeby zmienić świat



Humanity in Action Polska organizuje seminarium dla edukatorów/ek, aktywistów/ek i ekspertów/ek poświęcone problemowi nienawiści, ksenofobii oraz edukacji o wielokulturowości. Wydarzenie „WYMIANY na rzecz ZMIANY. Czyli jak młodzi polscy aktywiści i aktywistki mogą przeciwdziałać antysemityzmowi i ksenofobii ponad podziałami politycznymi?” odbędzie się w dniach 18-20 listopada 2016 w Menorze (Plac Grzybowski 2, Warszawa). 

W seminarium wezmą udział m.in.: dr hab. Michał Bilewicz, Centrum Badań nad Uprzedzeniami, Uniwersytet Warszawski; Marcin Kącki, Gazeta Wyborcza; prof. Zdzisław Mach, Uniwersytet Jagielloński; Joanna Pawluśkiewicz, Klub Komediowy/Stowarzyszenie Willa Decjusza; Zuzanna Radzik (do potw.), Tygodnik Powszechny i Forum Dialogu; Bella Szwarcman-Czarnota, Midrasz, dr Marek Troszyński, Fundacja Wiedza Lokalna oraz aktywiści/stki sieci Humanity in Action Polska oraz przedstawiciele/lki organizacji zajmujących się przeciwdziałaniem antysemityzmowi i ksenofobii.  

W ramach programu przewidziane są m.in. praktyczne warsztaty nt. korzystania z filmów biograficznych, gier miejskich i narzędzi teatru impro w działaniach edukacyjnych. Wszystkim uczestnikom/czkom zapewnione jest pełne wyżywienie podczas seminarium, a osobom spoza Warszawy także nocleg (hotel Ibis Stare Miasto) oraz pełny zwrot kosztów podróży (komunikacja publiczna i prywatna II klasy). Udział w seminarium jest nieodpłatny. Zgłoszenia są przyjmowane przez e-formularz.

Termin nadsyłania zgłoszeń to 06.11.2016. Zgłoszenia przesłane w pierwszej kolejności są traktowane priorytetowo. Seminarium organizowane jest przez Fundację Humanity in Action Polska w ramach projektu pt.„(In)visible Diversity: Encounter, Empower & Exchange”. Partnerem wydarzenia jest placówka Muzeum Polin – Menora InfoPunkt.








17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 16.12.2025Wydarzenia

    Gdy smartfon odciąga uwagę od bliskich

  • 18.11.2025Wydarzenia

    CSR Poland Awards. 4. edycja konkursu dla najlepszych projektów i liderów CSR

  • 13.11.2025Wydarzenia

    „6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025

  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek